http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Mayıs 2010 Pazar

29 TL'YE GÖMLEK, 49 TL'YE PANTOLON!

Hazır Babalar Günü de kapıdayken, ilginizi çekebilir diye düşündüm. Kiğılı'da 29 TL'ye gömlek, 35 TL'ye tişört, 49 TL'ye pantolon, 199 TL'ye de takım elbise satılıyor. Ayrıca her 250 TL'lik alışverişe 50 TL, 500 TL'lik alışverişe ise 125 TL hediye çeki var. (Kutu'cum Baba Kutu'nun hediye siparişi neydi söyler misin? Katı meyve sıkacağı! Şaka mı yahu? Yok değilmiş, gayet ciddiymiş ama Anne Kutu'ya fikrin ondan çıktığını söylemeyecekmişim. Kutu siz aile boyu acayipsiniz, başka bir şey demiyorum!)

5 yorum:

meylidesign dedi ki...

Hımm Süpermiş ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gömlek neden tişörtten ucuz, mantığını çözemedim ama:)

Adsız dedi ki...

gömlek tırışkadan t shirt pamukludur.ilk defa tırışka yazdım doğru mu bu ?

kigılı bizden ondan laf etmeden geçelim kutu.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Abdullah Kiğılı'ya sevgimiz büyük, o ayrı Y.G.
Dediğin mantıklı, olabilir.

Adsız dedi ki...

ilgili şahsın bitim kadar kıymeti yoktur !

b.b.s (muhalif kanat)