http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

31 Mayıs 2010 Pazartesi

8 GÜN DUBROVNİK TATİLİ 762 TL!

Pronto Tour, 6 Haziran'dan itibaren her pazar hareketli 8 günlük Dubrovnik turlarına başlıyor. Kalacağınız otelin yıldızına göre 8 günlük bu tatilin bedeli 379 euro yani 762 TL'den başlıyor. Ariana Air (Afgan Havayolları) ile uçmuş biri olarak benim için havayolu farketmiyor ama sizin için önemliyse eğer uçuşlar THY ile yapılıyor. 762 TL'ye vergiler ve uçak biletleri dahil hem yurtdışına gidip, hem de deniz-güneş tatili yapmak istiyorsanız aklınızda bulunsun.

7 yorum:

kupia papalina dedi ki...

Yaaa nasıl heveslendim...8 gün şirketten izin alabilmem imkansız heraldee:((Aslında ne kadar süper olurdu tek başıma bile gidebilirim:((
Fena aklıma soktun bellek kutusu :))

tuku dedi ki...

tatil deme kutucum içim burkuluyor


"vicdan yapıp haberi kursağında bıraktıran tuku"

Meral Erdoğan dedi ki...

kutucum su sıkıcı gunlerde cok kiskirtici... gitsem mi ben?

Adsız dedi ki...

8 gün bu adada karalar bağlar be adam tatil işkence olur bence askeri kamp gibi 8 koca gün.

tatil dediğin bir yerden bir yere ver elini o ada ver elini bu ada olmalı? olmalı mı?

y.g

Tibet'in annesi dedi ki...

offf yawww! bu aralar çok tatile ihtiyacım var ama bu sene için çok erken daha :((((

Bellek Kutusu dedi ki...

Kupia Papalina'cım, sorma ben de çok heveslendim, her an tası tarağı toplayabilirim:)

Tuku'cum, için burkulmasın, adı bile güzel tatilin:)

Güzel olur Arwen'im Meral'cim:)

Tatilde yan gelip yatmak iyidir Y.G:)

Tatilin erkeni olur mu Tibet'in Annesi, bak Haziran geldi bile:)

Tibet'in annesi dedi ki...

orası öyle ama benim tatil zamanım henüz gelmedi işte :(