http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Mayıs 2010 Perşembe

KEMAL HOCAM'A İÇTEN BİR TEŞEKKÜR

Üniversiteyi yedi yılda bitiren (O da Anne Kutu'nun 'Çocuuuum, güzel evladıııım, utanıyorum eşe dosta söylemeye, herkes soruyor -kime neyse o da ayrı bir post konusu- bitir şu üniversiteyi' baskısından mütevelli) biri olarak planım bir daha okulun bulunduğu semtten bile geçmemekti. Hal böyle olunca, önce master ardından da hızımı alamayıp doktoraya girmem haliyle aile ve yakın çevrede küçük bir infial yaratmadı dersem yalan olur. Geçen yıl tüm eğitim hayatım boyunca yapmadığım kadar ödev yapıp, sunum hazırlayıp, bütün doktora derslerini bir yılda vererek, kendi çapımda Dolly'nin kopyalanması kadar büyük bir olaya imza attım. "Bu kadar mevzuyu niçin anlatıyorsun?" diyenler, sabırla buraya kadar okuyabildiyse hemen söylüyorum. Kemal Adıyaman Hocam'a teşekkür için. Kendisi bütün hayatı boyunca görüp görebileceği en tembel, en isyankar üstelik "Çalıştın mı bu hafta çocuğum?" sorusuna, "Yooo, kapağını bile açmadım valla" diyecek kadar pişkin öğrencisine KPDS sınavını geçirtmeyi başarmıştır. "Her şey buraya kadar, kıvıramıyorum ben vazgeçtim bu doktora işinden" dediğim bir anda Kemal Hoca'nın emekleriyle sınavı geçmiş bulunuyorum. Ezcümle Kemal Hocam, size minnettarım, bekle beni yeterlilik geliyorum!
Not: Karikatür Yiğit Özgür.

12 yorum:

Pinky dedi ki...

ay ne güzel haber bu. Çok tebrik ederim Kutucum :) başarılarının devamını dilerim :))

Damlo dedi ki...

züppper! tebrik ederim kutusan. ahaha ben de 6 sene de bitirdimdi :D

Deniz dedi ki...

oleeeeeey tebrikler

sen bu arada bi de doktora mı yaptın? Bravo

sedaca dedi ki...

Kutucum hangi arada yaptin bunlari, tebrikler canim benim :)

Adsız dedi ki...

ben 2 senelik yüksekokulu 8 senede bitirdim beraberinde 2 tanesini de bırakdım.

yüksekokul bitirdiğime de inanamıyorum hoş.

doktora yapan birini tebrik etmek gerekir hocaya da selam olsun biz böle sevgi duyulucak birini bulamadık.

tebrikler.

y.g

ikiz Bebek dedi ki...

süper, tebrikler kutucuğum.önemli olan vazgeçmemek.

tuku dedi ki...

Tebriklerrr kutucummm, bir solukta okudum hatmettim,

surtımda sırıtık bir ifadeyle geçmiş sonunda dedim.

Kıvıracak bahanede kalmadı net'e maal oldun sen artık:P

Tibet'in annesi dedi ki...

Blogger olduğunuz kadar öğrenciymişsiniz de haberimiz yokmuş :P
Tebrik ederim Kutucum, geç olsun güç olmasın demişler di mi ama :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pinky'cim:)

Mersiii Damlocanım:)

Ya işte öyle bir şeye de kalkıştım Deniz'cim, çok teşekkür ederim.

Sedacım, çok teşekkür ederim. Ya geçen sene öyle bir süperman'lik yapıp giriştim bu işlere:)

Teşekkür ederim Y.G. Gerçekten Kemal hocam olmasa benim bu doktora maceram da yarım kalacaktı, onun hakkını ödeyemem.

Aslında tam da pes etmiştim İkiz Bebek'cim, büyük sürpriz oldu benim için:)

Tuku'cum çok teşekkür ederim. Dün bir türlü inanamadım, habire tekrar kontrol ettim sonucu:)

He he he, sorma Tibet'in Annesi, doyamadım öğrenciliğe bildiğin gibi değil:)

gorkem dedi ki...

canim kutucum, yaptin, yapiyoruz, yapacaz da, di mi ama :)) kuyrugu dik doktor da olacan, ne kurtulmussun senden, yeterlilikte neymis, peh. ayrica hic acitmiyor ki diye nanik bile yaparsin gecince :)) pek cok operim seni :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan'ım, bugün dilekçemi verdim, Haziran 30'a kadar girmem gerekiyormuş yeterliliğe, haftaya belli olacak hangi gün gireceğim... Umarım hep beraber nanik yapacağız:)
öptüm kocaman
imza: Kuyruğu dik tutan Kutu!

Meral Erdoğan dedi ki...

dik kuyruklu kutum, tebrik ederim :)