http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

23 Haziran 2010 Çarşamba

199 EURO'YA GEMİYLE YUNAN ADALARI!

İçinizde 'Ah o gemide ben de olsaydım' diyen yoksa bile bu post'tan sonra olabilir... Çünkü vizesiz gemiyle Yunan Adaları turu 199 euro'dan başlayan fiyatla satılıyor. Tercih edeceğiniz kabine göre değişen fiyat listesi şurada. Tur 4 günlük... Rotanızda ise Rodos, Santorini ve Mikanos var. Ha bu arada fiyata tam pansiyon konaklama dahil. Fırsat kaçmaz derim... Tabii eğer sizi de benim gibi deniz tutmuyorsa! Tura gitmek ve detaylı bilgi almak isteyenler ne yapıyor, tabii ki tık'lıyor.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

enem, hemen bakıorum. çok saol

Tibetin annesi dedi ki...

40 yaş kutlamamı böyle yapmayı planlıyorum :)))

Pinky dedi ki...

hayalim buu Kutucum :)

ikiz Bebek dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum;

Vizesiz turlara tıkladım herşeyi okudum. Yani fiyata dahil ve dahil olmayanlara....Aşağıda bir not gördüm....Bu program için pasaportunuzda en az schengen, Amerika veya İngiltere vizesi olması şarttır diyor....Acaba önceden alınandan mı bahsediyor yoksa almak şart mı? Ben bunu anmlayamadım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Lafı mı olur Damlocanım;)

Güzel planmış Tibet'in Annesi:

Hayaline bir an önce kavuşursun umarım Pinky'cim:)

İkiz Bebek'cim, ama çok uygun değil mi fiyatı:)

Önceden alınan bir vize istiyorlar Çiğdem'cim, eski tarihli bir vize iş görür;)