http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Haziran 2010 Cuma

DOCKERS'TA İNDİRİM OLSUN MU? OLSUN!

Eksen kayması yaşayan Kutu, günlerdir döne döne bir bunu bir de şunu dinlediğinden, karşısında oturan genç masa arkadaşı Onur'un sadece pazar günü değil haftanın 7 günü Suada'da yaşama kararı almasına neden oldu. Hatta biraz daha devam edersem Fransa'ya yerleşecekmiş... Fena da olmaz burnumun dibinden bir Galatasaraylı eksilir... Ne diyordum ben de yine eksen kaydı unuttum. Ha mevzu şuydu: Dockers'ta 300 TL'lik alışverişe 100 TL, 200 TL'lik alışverişe de 50 TL indirim yapılıyor. Kampanya 20 Haziran'a kadar geçerli. Fotoğrafa bakıp "Ama gömleğin rengi güzelmiş" demeyin, erkekler mümkünse pembe giymeyin! Böyle de şekilci bir zihniyetim. Nokta!

4 yorum:

Pinky dedi ki...

hahaha katılıyorum Kutucum giymesinler :)) her şeyin bir şeyi var.

Bellek Kutusu dedi ki...

Değil mi ama Pinky'cim;)
Sen giy, hatta olmadı ben de giyeyim ama erkekler pembe giymesin yahu:))

sedaca dedi ki...

hatta böyle pantolon da giymesinler :) şort tamam da...

normal pantolonları şahane dockers'ın, kumaş giymek istemeyen ama jean da giyemeyen sevgilim gibi çalışanların kurtarıcısı...

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he, çok hoşsun Seda'cım:)
Doğru söylüyorsun, kumaş pantolondan bin kat iyi Dockers:)