http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Haziran 2010 Pazartesi

KİLOSU 1.7 TL'YE SUYU AKMAYAN DOMATES NEREDE SATILIYOR?

Merak edenler için Kutu'yla ilgili bir acımasız gerçek daha: Domates suyu alerjisi! İşin ilginci domates suyunu içerken değil de domatesi doğrarken kaşınmam ayrı bir açıklanamayan olay. "Bize ne yahu senden, haberi ver geç" diyenler için asıl mevzuya geliyorum. Yaban domatesleriyle tarla domateslerinin evliliğinden doğan Intense, dünyanın suyunu bırakmayan ilk dometesi olarak Türkiye'de de satışa sunuldu. Intense, Bayer Crop Science bünyesinde olan Nunhems Tohum'a ait bir marka. 12 ay boyunca insan sağlığına uygun ''iyi tarım uygulamaları'' kullanılarak ''izlenebilir'' şekilde Antalya'da yetiştirilen domateslerin insan sağlığı için zararlı hiçbir madde barındırmadığı iddia ediliyor. Intense dometeslerin kilosu 1.7-2 TL arasında değişiyor. İlginizi çektiyse şuraya bir göz atın.

7 yorum:

Pinky dedi ki...

ayy evet Kutucum anlıyorum seni.bende de huzursuzluk ve kaşıntı yapar.o yüzden hiç sevmem domates doğramayı.

Deniz dedi ki...

ne enteresan şeyler yetiştiriyorlar

GDO falan değil yani öyle mi?

tuku dedi ki...

yaşasın suyu akıp elleri kokutmayan, hatta minicik bir yara varsa bile asit dökmüş gibi yakmayan susuz domatesler:P

Tibet'in annesi dedi ki...

pek inandırıcı bir iddaa gelmedi bana. domatesin suyu akmadan olur mu yaw! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de bu yüzden hiç sevmiyorum Pinky'cim:)

Güya değilmiş Deniz'cim ama iyi araştırmak lazım yine de...

Kokusu neyse de Tuku'cum o yakma kısmı mahfediyor. Hani duyan da mutfaktan çıkmayan Ümit Usta zannedecek beni, 40 yılın başı bir domates doğruyorum o da eziyet oluyor işte:)

Susuz yaz, susuz domates Tibet'in Annesi:p

y.g dedi ki...

benimde güneşe alerjim var hep olsa ama beni yakmasa görünse ama bana gelmese.bende bunu isterim .

domatesi susuz yapanlar bunu yapar mı acep?zor be.

güneş seni seviyorum ama beni yakma.

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim de güneş alerjim var Y.G ama ona çözüm yok işte dediğin gibi...