http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Haziran 2010 Salı

KIZ KULESİ'NDE 'BABA' KAHVALTI: 45 TL!

Kız Kulesi'nde 20 Haziran Pazar günü 09.00’da başlayıp tüm gün sürecek olan “Babamla Kahvaltı”nın kişi başı fiyatı 45 TL. Kahvaltıya gelen yetişkinlerin yanlarındaki 0-6 yaş arası minik misafirlerden kahvaltı ücreti alınmayacak, 7-11 yaş arası çocuklar için de yüzde 50 indirim var. Bu arada kahvaltıya katılan babalar arasında yapılacak çekiliş sonrası bir şanslı baba, ailesiyle birlikte Klassis Resort Hotel’de hafta sonu tatili kazanacak.

9 yorum:

y.g dedi ki...

babalar günü kahvaltı şahane ama resim muhteşem.hava süpermiş bunu çekerken.

beğendim.

Tibet'in annesi dedi ki...

süpermiş ama bu hafta sonu babamız olmayacak görünüşe göre :(

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum süper bir fikir bu....
Babam hiç hediye sevmez....Ne yapsam nereye götürsem diyordum :)

Muhteşemsin....Her zamanki gibi yine imdadıma yetiştin :)

Damlo dedi ki...

beni götürrrr!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tevekkeli değil, her Türk dizisinin sahne geçişlerinde bu görüntü kullanılıyor Y.G.

Tüh diyeyim o zaman Tibet'in Annesi:(


İşine yaradıysa ne ala Çiğdem'cim:)

Hani olur da yeterliliği geçersem kutlamalar için orayı kapatmayı düşünüyorum Damlocan:)
İmza: Ufak at Kutu...

çiğdem dedi ki...

Yaradı kutucuğum...Hatta rez. yaptırdım Melis Hanım'a....
Ancak fiyattan bahsettiğimde bize daha öle bir haber gelmedi dedi...Hemen senin haberi okudum böyle böyle diye....Öle bir haber gördüyseniz tamamdır dedi :)

Umarım kahvaltıyı bitirdikten sonra tek kişi fiyatı 45x2=90 TL gelmez :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahaha, "pazarlama iletişiminde yapılan 10 öldürücü hata" konusunda ahkam keseceğim günler gelirse, bunu da top 10 listesine alacağım Çiğdem'cim:)
Kurumla, kurumsal iletişimin birbirinden haberi yok, çok şahaneymiş gerçekten:)))

Haydins dedi ki...

Geçen sene biz babalar gününde kahvaltıda oradaydık..Ben dışarıda masa oluyor sanıyordum ama yokmuş!! İçeride de çok gereksiz oldu bence..

Damlo dedi ki...

geçeceksin geçeceksin ben şimdiden düşüneyim ne giyceemi :D