http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Temmuz 2010 Perşembe

% 80 İNDİRİMLİ TAKIM ELBİSE NEREDE VAR?

Crispino'da Depo Günleri kapsamında yüzde 80'e varan indirim yapılıyor. Ayrıca tişört, gömlek ve pantolonlar da 19.99 TL'ye satılıyor. Yolunuzun üstündeyse bir göz atın derim. Mağazaların yerine şuradan bakabilirsiniz. (Sahibinden.com'a Bodrum'da satılık devremülk ilanı verdim, sabah 8.30'ta aradılar! Tamam ben satmak istiyorum ama insan niye sabahın köründe devremülk almak ister ki? Varsa bir bilen anlatsın lütfen...)

4 yorum:

demet dedi ki...

arayan bayansa sabahı zor etmiştir kutucum geç bile kalmış tatili gelmiş kadının :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yok Demet'cim, orta yaşlı bir beydi... Şaştım kaldım, benim sabahın o saatinde aklıma gelecek en son şey ilanlara bakmak:)

Pinky dedi ki...

o geceden bakmıştır sabahı zor etmiştir bencede. hemen satın siz ona :D

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he, doğru söylüyorsun Pinky'cim:D