http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Temmuz 2010 Cuma

PEKİ BEN 'YETERLİ' MİYİM?

Herhangi bir el sanatıyla ilgili olarak bugüne kadar yeterli olduğum görülmüş şey değildir... Spor aktiviteleri konusunda da (Ben liseye kadar nasıl basketbol oynamışım hayret ediyorum) yeterli olduğum söylenemez... Hadi madem başladık, elimizi korkak alıştırmayıp listeyi genişletelim... Bir şey dikmek, örmek, yemek yapmak, herhangi bir müzik aleti çalmak, yeni bir dil öğrenmek, denize balıklama atlamak, otomobil kullanmak, iki parmağımı ağzıma götürüp ıslık çalmak, resim yapmak (bu listeye oyun hamurunu da ekleyelim!), para üstü hesaplamak... Bu böyle vasati 40 çöp'e kadar gider... Ama bundan dört gün önce bir konuda yeterli olduğuma oy birliğiyle karar verildi. O da artık doktora tezimi yazabileceğime... Ezcümle doktora yeterliliği verdim, yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkürler...
Not: Karikatür Selçuk Erdem.

25 yorum:

görkisan dedi ki...

Kutucuuuuuum, cooook tebrik ederim :)) karar veriyorlar di mi :) pek hos oluyor, devam edebilirsin buyurmalari :)) amaaan ne guzel gecmis bitmis, neden demedin bize, butun enerjileri gonderirdik, hadi o da savunmaya kalsiiin :))

coook operim seni, kendine odul almayi unutma sakiiin, tamam miii, bi de guzelcene ye, benim yerime deee :)) pastasi, baklavasi, kebabii :)) (bunun sirasimiydi simdi gorkeeem, onlar senin icin en guzel hediye diye, herkes icin mi oyle sandin)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he, canım Görkemsan'ım, çok teşekkür ederim. Hala mucize gibi, inanamıyorum gerçekten... Dur ben haftasonu bir köpek almaya kalkayım, 'doktora hatırası' diye, bakalım anneme yutturabilecek miyim:D

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Kutu benden de tebrikler :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ata:)

Damlo dedi ki...

bravaaaa kutu hazretleri. çok sevindim!!! ben de balıklama atlayamıorum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Damlocanım, biz balıkları yiyelim, balıklama atlamak da kusur kalsın ne yapalım:)

Pinky dedi ki...

bravooo Kutucuum, çok tebrik ederim :)) Görkemsanın dediği gibi savunmada haber ver sinerji yaratalım, enerji gönderelim. arada istediği doktora hatırası içinde bir sinerji yaratıveririz hem :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Süper fikirmiş Pinky'cim, acil destek timi olarak yardımınızı rica edeceğim o zaman bilahare;)

ikiz Bebek dedi ki...

kutum sen yazmayacaksın da kim yazacak?

çiğdem dedi ki...

Kutu'cum;

Tebrikler tebrikler.... Başarılarının devamını dilerim :)

sedaca dedi ki...

Kutucum çook tebrik ederim, öperim seni, ay nasıl sevindim anlatamam :))
süpersin....
bi de o yeterlilikler konusunda yarışırız söyliiim :)

Deniz dedi ki...

tebrikler canım. Bunca kampanya arasında bravo!

Bellek Kutusu dedi ki...

Emin misiniz, son kararınız mı demeden, tutanağa imzaları aldım İkiz Bebek'cim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Çiğdem'cim, neyse çıktı aradan da evde terör estirmememin bahanesi kalmadı artık:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Seda'cım, çok teşekkür ederim:)
He he, iyiymiş:)
öptümmm

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Deniz'cim, sanırım yeterlilikte de bir kampanya vardı, aradan sıyrıldım, hala aklım almıyor çünkü, x-files gibi bir şey bu durum benim için:D

y.g dedi ki...

tebrikler kutu ...

a. gizem dedi ki...

kutucugum çok tebrik ederim, yeterlilik hakkaten agır birşeydir, yukarda yazdıgın pek çok şeye de bedel bence :)) sevgiler

a. gizem dedi ki...

kutucugum çok tebrik ederim, yeterlilik hakkaten agır birşeydir, yukarda yazdıgın pek çok şeye de bedel bence :)) sevgiler

Bart dedi ki...

vayyy Kutu, büyüksün .... Çoookkk çoookkk tebrikler, büyük geçmişler olsun .... Şimdi dünyanın en hafif insanı olarak hissediyorsundur kendini di mi ? virtually and for a while, tabi ki de cnm, hemen havalanma :D

bart (the kıl)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Y.G :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gizem'cim, stresten öldüm ne yalan söyleyeyim ama sonuç iyi oldu, çok teşekkür ederim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Vay be falan diyorum arada kendi kendime Bart:)
Çok ama çok teşekkürler;)

tuku dedi ki...

wuhuu tebrik koyuyorum kutucum sana, aile gibi olduk bende klasik Türk laflar ediyim istiyorum.

aslında zekidin ama çalışmıyordun :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Tuku'cum. Yok valla zaman zaman ben bile zekamdan şüphe edecek hareketler yapıyorum, bildiğin gibi değil :D