http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Temmuz 2010 Perşembe

TALİLİ ŞİMDİ AL, EKİM'DE ÖDEMEYE BAŞLA


Jolly Tur 31 Temmuz’a kadar sürecek erken rezervasyon kampanyasında "Şimdi Al Ekim’de öde” ve ”Odabaşı 100,- Euro indirim” fırsatlarını birlikte sunuyor. Şeker Bayramı için tatil planınız varsa aklınızda olsun. 7 gece 8 gün Budapeşte, Prag, Viyana kişi başı 499 euro. 31 Temmuz'a kadar alırsanız oda başı 100 euro indirim uygulanıyor. Yine 7 gece 8 gün Roma, Floransa ve Venedik turunun kişi başı fiyatı ise 549 euro. Aynı indirim onda da geçerli. Ben hala nereye gideceğime karar veremedim, orası mı burası mı derken yaz geçecek o olacak:/

Not: Fotoğraf

1 yorum:

y.g dedi ki...

iyi kampanya ama ekonomik değil ya bana kimse 400 euroya kadar bayramda roma yakını otel olan tatil sunamayacak mı bak gidicem diyorum pasaport geliyor diyorum.

teşekkürler