http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ekim 2010 Çarşamba

119 TL'YE POPOYU KÜÇÜK GÖSTEREN PANTOLON NEREDEN ALINIR?

Hürriyet'ten Sinem Vural yazınca, "İşte budur!" dedim... (Bence O'nun blog'unu da takibe alın, kesinlikle ve kesinlikle çok eğlenceli...) Adamlar yapmış işte sonunda, her bedene uygun jean... Olmayan popoyu var gösteren, var olanı 'yokum diyor' yapan bir jean. Tüm dallarda yılın inovasyon ödülünü almayı hak etti bence Levi's... Ha ne diyordum, Sinem Vural yazınca ben de koştura koştura soluğu Levi's'ta aldım. Demi Curve verdiğim 119 TL'yi sonuna kadar hak ediyor. Gerçi anne Kutu'ya göre bu tamamen benim 48.5 kiloya düşmemle alakalı ya neyse:) Vaktiniz ve bütçeniz varsa bir deneyin derim...

19 yorum:

Pinky dedi ki...

neeey 48.5 kilo muu? mecaczi mi gerçek mi Kutucum?

yakın zamanda bakayım ben şu kotlara.

Bellek Kutusu dedi ki...

Gerçek anlamda Pinky'cim:D Gerçi annem çok sinirleniyor, yüzün kaşık kadar kaldı, yok gözünün altı morardı falan diye:)

defneyleyasamak dedi ki...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bittim ben kuzen!

Bellek Kutusu dedi ki...

Niyekine kuzenim civanım???
Hehehe, bizimki artık ye diye peşimden koşuyor, çok komik, en son ilkokulda yapıyordu bunu:D

Tibetin annesi dedi ki...

o kiloya nasıl düşülüyor Kutucum? sırlarını paylaşsan????

Bellek Kutusu dedi ki...

Kötü beslenme diyelim Tibet'in Annesi, hatta hiç beslenmeme:D

Damlo dedi ki...

bellek diosa hemen incelemeye başlarım biloğu :)

ikiz Bebek dedi ki...

hadi yawwwwwwwwwwwwwwww, sen ondanmı yoktun bu kadar süre.

ikiz Bebek dedi ki...

bu arada harbiden popo yapıyor mu?

Bellek Kutusu dedi ki...

Sinem çok güzel yazıyor Damlocan, göz atmalısın bence :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahahaha, zayıflamamla ilgisi yok İkiz Bebek'cim, bana öyle bir "kal" gelmişti, ondan yoktum, neyse ki geçti sonunda:D
Ben mevcutu göstermeyenden aldım, zaten Levi's'a gidince hemen ölçünü alıp ona göre model öneriyorlar...

YILDIZ dedi ki...

Kutucum 48,5 mu?Amanın saklanmalıyım ben hamile halimle:))

Doğumdan sonra bu toto evdeki kotlara girer mi bilemem;))

sedaca dedi ki...

naaptın kutucum sen yahu, fıstık gibi olmuşsundur kesin de :)) hastalanma aman..

Bellek Kutusu dedi ki...

Hiç öyle şey olur mu Yıldızım Kelebeğim, anneler her şeyden muaf, ayrıca bebiş gelsin sen koşturmaktan o kiloları verirsin hemencecik :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Biraz küçüldüm diyelim Seda'cım:)
10 gündür gribim annem deliriyor hiç sorma:)

tuku dedi ki...

Allahım en son gelinlik giyindiğimdeki kilom kıskanıyorummm.

Bellek Kutusu dedi ki...

Senin yine yakın geçmişmiş Tuku'cum, ben en son o kilodaykan Lidyalılar parayı daha yeni bulmuştu:D

Deniz dedi ki...

Neeeeeeeeeee???? Sahalara 48,5'la geri döndün demek??
En son evlenirken 48,5'tum... 50'ye razıyım ben

Bellek Kutusu dedi ki...

Nasıl oldu ben de anlamadım Deniz'cim, son 1,5 ayda olan oldu sanırım:)