http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Ekim 2010 Cuma

120 TL'YE 'ET' WORKSHOP'I!

Çikolata ve makarnadan sonra şimdi de et workshop'ı başlıyor! Gerçi bu bana çok hitap etmiyor (çiğ ete dokunamam ben:S) ama mutfağa girmeyi sevenlerin ilgisini çekebilir. Suadiye'de açılan Beeves Steakhouse’da, Sidar Budak’ın eğitmenliğinde 20 Ekim'den itibaren başlayan et workshop'ları Kasım ayında da devam edecek. Workshoplarda, eğitimle geçirilen iki saatin ardından katılımcılar kendi seçtikleri eti pişirip, şarap eşliğinde tadabilecek. Et parçalama ve bıçak kullanma yöntemleri gibi pratik bilgilerin de paylaşılacağı eğitimlerin ücreti ise 120 TL! Rezervasyon ve detaylı bilgi için tık'ınız.

4 yorum:

Damlo dedi ki...

et sevsen zaten 49kg olmazdın. vayy banaaa zayıflayamıorum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Ahanda annem konuşuyor:D Yiyorum ben et tamam mı, sadece çiğken dokunamıyorum, bu tavuk ve balık için de geçerli:)

çiğdem dedi ki...

Valla geçenlerde Home Tv de şu etleri nasıl pişiriyorlar ben neden onlar gibi yapamıyorum diyordum... Bu yüzden de et yemeğe dışarı gidiyorum.... Bak bu güzel bir eğitimmiş :)Acaba gitsem mi?!?!?

Bellek Kutusu dedi ki...

Pazartesi arayacağım seni, anlatacaklarım var:)