http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ekim 2010 Salı

189 TL'YE TARAFTARA ÖZEL HARİCİ DİSK


Tık tık tık... Orada kimse var mı? Öhömmm, ben geldim de... Samsung fanatik taraftarlar için lisanslı harici sabit disk sürücü tasarladı. Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarları için üretilen Samsung’un Taraftar HDD’sinin bellek kapasitesi 500GB ve 5400rpm dönme hızına sahip. 170gr. ağırlığa sahip bu diskler, özel deri kılıf ve USB kablo da hediye ediliyor. Hediyesi dahil fiyatı 189 TL! Meraklısına duyurulur...

8 yorum:

görkisan dedi ki...

hosgeldiiin hosgeldiiin, Kutusan :))

ne iyi oldu seni gorduk buralarda :)
yuzumuzde guller acti valla:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Görkemsan'ım, seni gördüm ben de mutlu oldum:)

Yeşim dedi ki...

Nihayet :) şükür kavuşturana. Hoşgeldin Kutu'cuğum :) çok özlettin kendini. Bir daha bırakma bizi lütfeeeenn :)

sedaca dedi ki...

hoşgeldin kutucuuumm :))
fb fotoğraflı ilk post ile gelmişsin, gelmekle ne iyi etmişsin :))

öperim...

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Yeşim'cim, daha da gitmem, buradayım artık:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, geldiğimi belli edeyim dedim Seda'cım, hoşbulduk:D
mucukkk

y.g dedi ki...

ilk defa bloga yazdım blog kayboldu diyordum ki bu postla geri dönüş muhteşem oldu geçen sene olmadı bu sene de zor ama şampiyonluğu kutlayana kadar gitmeyin.

hoşgeldin.

Bellek Kutusu dedi ki...

Beşiktaş derbisini stadda seyredip, sinir stres olup eve döndükten sonra, ben de aynı fikirdeyim Y.G, bu sene bize biraz zor:(