http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ekim 2010 Çarşamba

19 EURO'YA BERLİN'E SANAT FUARI'NA GİT

Red Sonja yarın Berlin'e Türk Milli Takımı'nı izlemeye gidiyor, ben de bir Berlin post'u yazmazsam çatlardım... Almanya’nın başkenti Berlin’de her sene 7-10 Ekim tarihleri arasında düzenlenen Uluslararası Sanat Fuarı ‘Berlin Art Forum’ bu sene de sanatseverleri bir araya getirecek. Fuarda, dünyanın önde gelen sanat galerileri 1960 yılından günümüze kadar olan eserleri sergileyecek. Alman Havayolu şirketi Germanwings ile Berlin'e 19 euro'dan başlayan fiyatlarla uçmak mümkün. Germanwings, İstanbul- Berlin arasında haftada 4 gün Airbus A319 tipi uçaklar ile gerçekleştiriliyor. İstanbul uçuşları Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan yapılıyor. Havalimanına ise Taksim’den servisler kalkıyor. Sanatsever ve hesabını bilen blogger'lara duyurulur...

10 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ohh miss gibi uçak bileti fiyatı ve Anadolu yakasından kalkan uçak, ay pek bir güzelmiş.

redsonja dedi ki...

Bellek Kutum, aramıza hoşgeldin yeniden, seni çok özlemiştik. :))

www.modaduygusu.com dedi ki...

blogunu yeni keşfettim ve bayıldım.Harika fırsatlar yakalama şansı var. Like :)

çiğdem dedi ki...

İşsiz kalmışken ve kafamı dinlemek için pek güzel bir alternatif :)
Kutucuğum şöyle işinden istifa etmiş ve eğlenmek isteyen kişileri yani beni düşünürek böyle güzel haberler yapman ne güzel :)))
Devamını bekliyorum....

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de çok seviyorum Sabiha Gökçen'i, bir de bedava wireless var, çok takdir ediyorum kendilerini İkiz Bebek'cim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Red Sonja'cım, daha dün hastaneydin, üsteletme sakın Berlin'de:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Moda Duygusu, çok teşekkür ederim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çiğdem'cim ya şoke ettin beni bugün ama neyse ki sesin çok iyiydi, hayırlısı olsun:)
Tamam, yarın senin için 29 Ekim turlarını yazacağım;)

tuku dedi ki...

pof red'in yerinde olmak vardııı

Bellek Kutusu dedi ki...

Red Sonja, hillik hillik geziyor şimdi orada Tuku'cum, hiç sorma:)