http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ekim 2010 Pazartesi

20 BİN TL'YE KENDİ İŞİNİN SAHİBİ OL

Haftasonu Sayısal'ı tutturamayanlar, bugün kös kös işe geldiniz değil mi? Pazartesi sendromuyla karışık, "Kendi işim olsa ne şahane olurdu" diyenler için Dragons Den Kutu gururla sunar: Çıtır Usta olun! Yıl sonuna kadar 15 bayilik veriyorlar. Bayilik bedeli ise 20 bin TL. Daha da enteresanını söyleyeyim. Çıtır Usta, yatırımcı belli bir dönem içerisinde müşteri kaybına uğrar ya da bulunduğu konumda tutulmaz ise, yatırım maliyetinin yüzde 60’ını ödemek suretiyle geri alma taahhütünde bulunuyor. "Çıtır Usta olacağım tutmayın beni" diyenler detaylı bilgi için tık'ınız.

8 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ben ancak yemeye giderim kutum.vah bana vah :)

çiğdem dedi ki...

Buranın lahmacunu ve pideleri çok güzel... Ayda bir mutlaka gidip yiyoruz :)

Sende ye kutucuğum diyeceğim ama... Sen o çıtıpıtı güzel halini korumak için yemezsin :))))

Tibetin annesi dedi ki...

SOBEledim seniiiii :)

Damlo dedi ki...

başka yolu yok mu kendi işinin sahibi olmanın ne bileyim. 20binim de yok işte :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Olsun, belki aklına başka bir fikri gelir o esnada İkiz Bebek'cim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bugüne kadar yediklerime tutuyorum Çiğdem'cim, kih kih kih:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Amanın sobelendim, ilk fırsatta yapacağım Tibet'in Annesi:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bütün gri hücrelerimi bu işe kanalize ettim Damlocanım, bulur bulmaz haberdar edeceğim seni, iz üzerindeyim;)