http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ekim 2010 Cuma

210 TL'YE FIRINDA ISITILMIŞ AYAKKABI!


Bir de başımıza icad çıkarmayın derler. İşte size fırından yeni çıkmış, sıcağı sıcağına bir icad! Reebok, ayağın şeklini alan özel teknolojili bir ayakkabı üretti. "Bir ay giyince bütün ayakkabılar ayağın şeklini alıyor" demeyin sakın, çünkü bunun ayağınızın şeklini alması için fırına sokmanız gerekiyor! Şöyle ki... Ayağınıza en uygun ayakkabıyı elde etmek için Tempo Thermofit Hex Full’ü 200 derecede ısıtılmış fırında 3 dakika bekletin. Ayakkabının arkasında bulunan U-Form logosu siyah renkten kırmızıya döndüğünde giyilmeye hazır! Özel materyalin ayağınızın şeklini almasıyla bir kaç dakika içinde hazır hale gelen Tempo Thermofit, ayağınızı ikinci bir deri gibi sarıp sizin spordan maksimum performans ve keyfi almanızı sağlıyormuş. Biraz kek tarifi gibi oldu ama neyse. Fiyatı ne kadar derseniz, Tempo U-Form 210 TL'ye Reebok mağazalarında satılıyor. Şimdi şöyle küçük bir sorun var. Bizim evde temizlik günleri Salı. O günün dışında geri kalan her gün evde ayakkabıyla dolaşmama nispeten hoşgörülü yaklaşan annemin iş ayakkabıyı fırına sokmaya gelince aynı hoşgörüyü göstereceğinden çok emin değilim... Dolayısıyla sevgili Reebok'cılar 3. derece yanık teşhisiyle kapınıza çalarsam şaşırmayın sakın:)

12 yorum:

Deniz dedi ki...

Kutucum hoş geldin, sensiz blog alemi çok eksikti:)

ikiz Bebek dedi ki...

sabah sabah çok güldüm, alemsin kutu sen.

Tanya's dedi ki...

Oh hoşgeldin..levisa gideceğim öğlen arası, 48.5 kgye düşemedim zira..pıf..

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Deniz'cim, hep beraberiz artık:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, ama öyle ikiz Bebek'cim, ben bu ayakkabıyı fırına sokacağım dediğimde annemin yüz ifadesini düşünemiyorum bile :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Tanyaaaa... U2 videosunu gördüm, taş gibisin sen yahu:D
Bu arada modelini unuttum, Demi Curve gibi Levi's'ın bir modeli daha var, paçalarında fermuar olan, ondan da aldım ben, kesimi benziyor, beğenebilirsin...

çiğdem dedi ki...

Yok artık !!!! Ben titizlik manyağı eve ayakkabı ile girilmesine sinir oluyorum.... Birde bu ayakkabıyı alan bana fırınınıza 3 dak.sokabilir miyim dese heralde boğazına yapışırım :))
Biraz saçma birşey olmuş bu kutucuğum... İnsan güneş ya da kalorifer sıcaklığında yapsaymış yaaa...

Bellek Kutusu dedi ki...

Ama öyle deme Çiğdem'cim komşu komşunun fırınına muhtaç, kih kih kih :D

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Sen gel benim fırın müsait kutucum

Bellek Kutusu dedi ki...

Heyooo, Aylin'im gelmiş:D
Sizin Saint Bernard duruyor mu? Haftaya onunla yerde yuvarlanmaya gelmek istiyorum:)

görkisan dedi ki...

kihkih Kutucuuuum, alemsin valla, iyi ki geldin, simsiki opuyorum seni :) sensiz geyik de olmuyormus valla :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe büyüyünce geyik kraliçesi olacağım Görkemsan:)