http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Ekim 2010 Pazartesi

24 BİN 990 TL'YE SIFIR OTOMOBİL!

Şimdi sağdan gir... Yok yok girme... Bir sonrakinden gir... Üff yine karıştırdım... Tamam şimdi kestirme yoldan çıkacağız... Gaza bas, gaza bas... "Kutu önümüz dolu, gaza bassam ne olacak, öndeki arabanın üstüne mi çıkayım?"... Sağdan devam et... "İyi de insaf Kutu, burası otobüs yolu!"... Birşey olmaz devam... "Yok artık, hayatta olmaz"... Aman iyi, ben olsam buradan girerdim... "İşte o yüzden mümkünse sen hiç otomobil kullanma Kutu olur mu?"... Pıfff... Geçen perşembe bizzat yaşanmıştır... Siz Kutu'ya bakmayın, otomobilinizi efendi gibi kullanın... Skoda, Yeni Fabia'yı 24 bin 990 TL'ye satıyor. Yüzde 0.79 sabit faiz fırsatı var. Yol bilgisayarı, klimatik klima, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, sürücü ve ön yolcu hava yastıkları da bu fiyata dahil. Otomobili incelemek isteyenleri şuraya alalım.

2 yorum:

Pinky dedi ki...

hahaha navigasyon Kutum beniim :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Arabayı kullanan dünyanın en sabırlı insanı, yoksa Navi Kutu olacaktım:)