http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Ekim 2010 Perşembe

269 TL'YE KAPADOKYA'DA 2 GÜN KALIN

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı nedeniyle 3 gün tatil kapıda... Benim bildiğim Tuku'cum, bu tatil fırsatını kaçırmaz:) Tur şirketleri fiyatların geçen seneyle aynı seviyede olduğu iddiasında... Bir göz atın bakalım bütçenize ve görmek istediğiniz yere uygun seçenek var mı? Hızlıca sıralıyorum: Beypazarı (Jolly) 153 TL, Pamukkale (Jolly) 189 TL, İonya (Anı Tur) 202 TL, Ayvalık (ets) 205 TL, Galatya (Anı Tur) 211 TL, Kapadokya (ets) 269 TL, Pamukkale (ets) 299 TL, Safranbolu (ets) 335 TL, Mardin (Jolly) 494 TL.

10 yorum:

y.g dedi ki...

kutu peki nerdeydin bunca hayranınla paylaşmak ister misin?

iyi bişiy oldu mu ya da gidince mesela evlendin mi ya da ?
:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen de mi Y.G ya:) Benim bu soruyu duymamak için Pluton'a gitmem farz oldu:D
Durum değişikliği yok, Duracell tavşanı gibi pilim bitmişti sadece:)

Tibetin annesi dedi ki...

biz balayımızı kapadokya da yapmıştık... hey gidi mazii :)))

çiğdem dedi ki...

Ben şu kapadokya'yı inanılmaz merak ediyorum... Güney anadolu turu bile yaptım ama şuraya gitmek nasip olmadı :(

Fiyatları da iyiymiş.... Acaba 29 Ekimde balon turu da yaptırıyorlar mıdır??? Bilen var mı???

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, yine gidip anılarınızı tazelersiniz işte ne güzel Tibet Annesi:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gidersen çok beğenirsin Çiğdem'cim... Balon biraz tuzlu yalnız... Ama çok keyifli o ayrı:)

tuku dedi ki...

wuuu kutucum beniim, harika bir fırsat bu ama 29 ekimi, kurban bayramı daha uzun diye onla aldattım :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Gayetten akıllıca bir seçim Tuku'cum:)

y.g dedi ki...

bak orda dikkat et iyi birşey oldu mu ya da kötü olarak evlendin mi demek istedim ben hahaha

hoş ben cok mutluyum :)

neyse evlenirsin gene de bir gün :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Mutluluğun daim olsun Y.G:)
Hehehe, annemin arkadaşları gibi konuştun:D