http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ekim 2010 Çarşamba

29.90 TL'YE MONT NEREDE SATILIYOR?

Düne kadar sağını solunu ayırt etmekte zorlanan Kutu, harita okuma, Metro'da hat üstüne hat değiştirme, hızlı tren yolculuklarına kadar 4 günde kendini aştı... Sebebi ne diyecek olursanız, keyfimden değil, anneyle seyahate gidince, bu işler otomatikman üzerime kaldı. Neyse ki çuvallamadan görevimi ifa ettim, Anne Kutu'dan da takdirleri topladım. Gerçi daha gittiğimin ilk gecesi rüyamda dişlerimin döküldüğünü görmem, İstanbul'da bıraktığım hiçbir şeyin yerinde durmayacağının habercisiydi... (Oracle Kutu'dan gamlı baykuş nameleri) Nitekim, bugün de 'güzel' ve 'vazgeçilmez' haberleri üst üste aldım. Pöf'lüyor, biz şunu dinleyelim, ardından da haberlere geçelim diyorum... Defacto, kış sezonu için montları 29.90 TL'den satıyor. İlginizi çeker mi?

8 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

veritabanında sıkıntımı çıktı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Biri tamamen ve tamamen benim salaklığım diğeri ise talihsizliğim diyelim İkiz Bebek'cim.

Pinky dedi ki...

büyük bir zarar yoktur umarım Kutucum. iyisin değil mi?

Bellek Kutusu dedi ki...

Hala hasar tespit yapıyorum Pinky'cim. Ama şu Murphy denilen kanun koyucu şahsiyetten hem tespite hem hasara başlamak istiyorum;)

tuku dedi ki...

Uff annem ruyalarına cok inanır bütün diş dökülmesini görse kafaya tkmaktan yıkılır giderdi. ALlahtan güzel haber backup'ı yetişmiş. Nzar kutucummmm nazarr

y.g dedi ki...

o konu ile kısa anım var rüyamda dişlerimi elimde görünce bizde romaya gitmeden 1 gün evel üstüne de tv de hasan şaş bir anısını anlatırken rüyasında dişleri elinde görmüş havada türbülans üstüne hava boşluğu olmuş bende uçakda aynen o şekil inene kadar diş miş kalmadı korkudan.

ne kadar güvenli olursa olsun uçaklara karşı antipatim var tramvay var iken.

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu diş mevzunu ne zaman görsem, ters bişi oluyor Tuku'cum, çok tepem atıyor bildiğin gibi değil.

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten kötü tesadüf olmuş Y.G. Ama olsun sen yine de uçakları sev:)