http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

18 Ekim 2010 Pazartesi

3 BİN TL YATIRIMLA SUDAN PARA KAZAN

Benim çok aklıma yatmadı ama belki sizin ilginizi çekebilir. ABD’den ithal Alkalife Damla, kandaki pH dengesini koruyarak, vücudun asiditeye karşı korunmasına destek oluyormuş. İçme suyuna katılarak kullanılan Alkalife Damla; obezite, kalp ve damar rahatsızlıkları, diyabet, kemik erimesi, böbrek rahatsızlıkları ve kabızlık gibi kronik pek çok rahatsızlığın önüne geçilmesine yardımcı oluyormuş. Tüm Türkiye'ye bayilik veriyorlar. Yatırım bedeli ise 3 bin TL. Detaylı bilgi şurada var.
Bu arada dün akşam biz Defnoş'lardaydık... Kuzenim civanımın yaptığı leziz şeyleri mideye indirmekle meşguldük ayıptır söylemesi. Şarap evi ve/veya kurabiyeci gibi dahiyane iş fikirlerimi kuzenle de paylaştım. Ha bu arada Defne'nin köpekbalığının üstüne oturup (ev kazaları dedikleri şey böyle olsa gerek!) yüzgeciyle belime şahane bir çizik yaptım. Bir gecede ona üç hikaye kitabı okudum (Hayatımda ilk kez böyle bir şey yapıyorum, blog'un takipçisi tüm anneler, önünüzde saygıyla eğiliyorum:) Çocuk kitabı işine girmeye karar verdim. Ne dersin Arwen, yapabilir miyiz? Ah bir de giderayak o cam kesiği olmasaydı...

17 yorum:

görkisan dedi ki...

yaparsiniz siz, yapmaz misiniz, aslansiniz, kaplansiniz :)

ama kutucum, hangisini ilk once yapacan, kurabiye, sarap, kitap :))

ikiz Bebek dedi ki...

su işiyle ilgili olarak, çıkıp bir doktor tavsiye ederse, iyi satış olur ama bir süre sonra durulur gibi geliyo :)

kutum o istediğin işlerin hepsi bir arada olanı olamaz mı?
anne-baba şarap içer, çocuklar kurabiye yerken kitaplarını okur(eh ehe tamam bu son kısım olamaz ama,denemekten ne çıkar :),hayal bile olsa.)

Seni Keşfettim dedi ki...

kendi işinin sahibi olmak güzelde devamlı çalışma arzusu kötü. eşim ne gece ne gündüz devamlı çalışmak istiyor, çok dertliyim çok:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Anne Kutu, benim bu "Feridun Bitir" triplerime çok sinirleniyor Görkemsan:D

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, sonunda kombo bir iş fikriyle piyasaları sallayacağım:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Seni Keşfettim, bende de "40 dönüm bostan yan gel yat Osman" arzusu hiç bitmiyor:)

Damlo dedi ki...

kuzum toptan geçmiş olsun :S

Damlo dedi ki...

49 diii

çiğdem dedi ki...

Kutucum;

Eğer kitap yazmak istiyorsan ilhama ihtiyaç vardır. Bu yüzden önce sen Şarap evini aç... Sonra bizler gelip orada seni görelim, içelim, muhabbet edelim... Eeee ilham için sadece alkol yetmez bunun yanında tatlıya da ihtiyaç duyulur.... Sen şarap evinin içine de bir köşe yaparsın veee muhteşem bir ortam olur :)) Böylece hem DR. hem de kitap bitmiş olur...
Ortak olabilir miyim ?!?!? :))

Deniz dedi ki...

Yaaaaa gecede aynı kitabı 5 kere okumakmış neymiş gör bakalım kutu kardeş:)


Bu arada çocuk kitabı işine girerken, beni de yanına al :)

Şu su işi benim de aklıma yatmadı.Bizim halkımız, hem içme suyu alacak, hem bunu alacak, içine damlatacak... Zor iş

defneyleyasamak dedi ki...

Canım kuzenim, iyi ki geldiniz...
Çıkışta bir kan gölü canavarı ile sürprik yaptık ama bahaneyle defdefe kitap okudun bolca, pratik yaptın. Bundan sonra kuzeeen koş biz sinemaya gidicez, kuzeeeen kuzuya bi baksana diyişlerim pek yakındır. Defdef sabah sordu, "arlin bize delicek mi?" diye :) Evet, dedim, en kısa zamanda...

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkürler Damlocan'ım...

Bellek Kutusu dedi ki...

Vallahi süper fikir:D
Derhal yapalım Çiğdem'cim;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten annelik zor zenaatmiş Deniz'cim:)
Ben o üç kitabı bitirene kadar Defnoş her seferinde "bak bişi diycem" diye en az 25 kere yataktan kalktı:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, kuzenim civanım tekrardan ellerine sağlık her şey için. Gerçi kuzen ödümüzü kopardı ya neyse, geçmişler olsun tekrar.
Zaten sizin sitedeki Bilfen'in yerine çakmasını açacağım Kutufen diye, Defnoş hazır öğrenci, en çok da benim saçlarımı beğenmişken, kıvırırım ben bu işi;)

İmza: Kutufen Kayıtları başlamıştır, her türlü gezme tozma, kocayla başbaşa kalmak organizasyonlarında bıdıklarınıza itinayla bakılır.

Pinky dedi ki...

Kutucum boşver şarabı kurabiyeyi sen. bıkmadan usanmadan kitap okuyucu robot yap köşeyi dön ;) nasıl fikir

Bellek Kutusu dedi ki...

İşte fikir budur! Aslan Pinky'cim benim:D