http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Ekim 2010 Perşembe

500 TL'LİK ALIŞVERİŞE 50 TL HEDİYE!

"Sekiz"le birlikte faça moda oldu ya, ben geceleri kurbağalama stil yattığımdan neredeyse her sabah yüzümde yastık kaynaklı 'doğal' bir faça oluyor... Bundan iki hafta önce bir sabah kalktığımda amanın o da ne bu kez faça sol gözümün içindeydi! "Ha işte tam Scarface olduk" derken, mevzunun damar çatlamasından kaynaklandığı anlaşıldı. Hazır doktora gitmişken miyobum, tavuk karasına dönmüş mü diye sorarken müjdeli haberi aldım, 0.75-0.25 olan gözlerim son 10 yılda hiç ilerlememiş. Doktor, "Bu numara için gözlüğe de lense de ihtiyacın yok ama bir sorun var" dedi. Gözüm katarakt ve tavuk karası değilse ne sorun olabilir ki diye düşünürken acı gerçeği öğrendim. "Gözyaşım bitmiş!" İnsanın gözyaşı biter mi hiç demeyin, ben de hayatımda ilk kez duyuyorum, meğer bitiyormuş. Artık yapay gözyaşı kullanıyorum, hatta kendi kendime damlatmayı bile öğrendim sonunda. Baştan uyarımı yapayım, eğer beni ağlatırsanız gözyaşlarım sahte, arkamdan atıp tutmayın sonra ehehehe...
Farz-ı geyik bittikten sonra gelelim mevzuya.... 8 Ekim Cuma günü, Saturn’dan, 22.00–24.00 saatleri arasında, 500 TL ve üzeri alışveriş yapanlar, 50 TL değerinde hediye kartı kazanıyor. Olur da bu meblağda alışveriş yaparsanız, hediye kartınızı almayı unutmayın sakın.

10 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

Sen hep geyik yap kutum, özlemişim seni çok.

tuku dedi ki...

haha bak son cümle harikaydı sahte gözyaşları bunlar:D

çiğdem dedi ki...

Offf o olay benim de başıma geldi... İki ay damla kullandım... Banamısın demedi...Acayip yanma, kaşıntı ve kızarıklık oluyordu....
Sonra bir arkadaşımın annesi her sabah ılık çay ile yapmamı söyledi... Önce güldüm olur mu yaa dedim... Ama inanılmaz iyi geldi kutucuğum :))

Bir bardağa ılık çay koy ve gözlerini onun içinde 5 dakika açıp kapa... Babane tekniklerinde çareler tükenmiyor !!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de geyik çiftliği kuracak kadar potansiyel var İkiz Bebek'cim, fenalık gelmesin sonra:))
Özlemek ve özlenmek ne şahane bir şeymiş, iyi ki açmışım bu blog'u:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Yemin etsem başım ağırmaz Tuku'cum, baştan söylüyorum sahte olduğunu:D

Tibetin annesi dedi ki...

biliyorum bu hastalığı, arkadaşımda da vardı, çok geçmiş olsun Kutucum. sen buralarda olda, hep geyik yap istersen, biz keyifli keyifli okuruz, valla bak!!! :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çiğdem'cim, doktor söylemese ben öyle bir problemim olduğunu bile farketmeyecektim. Gerçi o biraz benim hissizliğimle alakalı ya neyse:P
Gözyaşım kalmasa da olur da, kanlanma geçmedi hala ona sinir oluyorum...

Bellek Kutusu dedi ki...

İmdat butonu koycam blog'a, geyikten daral gelirse basarsınız artık:)
Teşekkür ederim Tibet'in Annesi... Bak hep beraber "Gözyaşlarımızı bitti mi sandınnn" diye şarkı söyleyebiliriz:P
İmza: Sana bu genişlikle hiçbir şey olmaz Kutu...

Pinky dedi ki...

Kutucum annemin de gözünde art arda kaç kere damar çatladı. gözünde hiç ak kalmıyordu. tansiyonu filan yok. önce göz kuruluğu dediler, sonra kansızlık dediler. kan iğnesi filan derken maşallah uzun zamandır olmuyor. yinede çok sıcak suda sakınıyor başını, gözünü. çok geçmiş olsun canım Kutuum. kullan timsah gözyaşlarını iyileşsin hemencecik :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, çok geçmiş olsun annene de... 2 haftadır geçmedi bendeki, isyanlardayım bildiğin gibi değil:D