http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Ekim 2010 Cuma

59.50 TL'YE ÇİZME ALINIR MI? "AHANDA UCUZ" DİYE 2 ÇİFT ALINIRSA NE OLUR?

Yer: Bağdat Caddesi'ndeki Shoe Story (arkadaşların internet sitesi çalışmadığı için link veremiyorum). Anti-kahramanımız: Kutu. Bundan 3 hafta önce, Caddebostan'daki Shoe Story'nin önünden geçerken, "Hadi bir bakalım" diye içeri girilir, 59.50 TL'ye çizme görülünce, bir yetmez deyip iki farklı renk birden alınır. Oh oh, pek şahane, günlük giymek için "Ne kadaann ucuza aldım, kih kih kih" diye Abiye Kuzu efektleri yaparak mağazadan çıkılır. Ertesi hafta bir perşembe günü gri renkte olan giyilir işe gidilir... Gün içi organizasyonlar bittiğinde eve gidildiğinde ne görülür? Çizmenin derileri dökülmüş ve ben bütün gün meğer 101 Dalmaçyalı gibi dolaşmışım! Haftasonu koştura koştura deri değiştiren çizmem ve giymediğim diğer çiftle birlikte Shoe Story'e gidilir. Biri için zar zor değiştirme kartı verilir. İkincisinin fabrikaya gönderileceği söylenir. En geç bir hafta içinde haber vereceklerinin söylemelerinin üzerinden tam 2 hafta geçer. Tabii sanırım fabrika Çin'de olduğundan benim çizme hala yolda, o yüzden ses çıkmıyor. Yarın kendilerini ziyarete gideceğim. Devamı yine burada olacak...! Not: Fotoğraf şuradan.

4 yorum:

sedaca dedi ki...

aaa daha neler ? ne saçma birine değişim diğerine fabrika ? şaşkın mı bunlar..
en acilinden çözsünler kutucum, yoksa toplanıp gideriz kutufanlar olarak, açtırmayın ağzımızı deriz... elimizi de belimize koyaarız :)

Pinky dedi ki...

deri olmayıp çok bekleyen ürünlerde oluyor o problem Kutucum. geçen gün ben ince topuklu diye giymediğim çizmemi çıkartıp bakayım dedim. bakarken her yer pörçük pörçük deri döküntüsü oldu. imitasyon deriydi. çok uzun zamandır kutusundaydı şimdi giyilmeyecek durumda.

senin çizmenin derisini de bozulmaya yüz tutmuş deriden mi kullandılar acaba. umarım çözülür problemin Kutucum. çok sinir bozucu durumlar bunlar. satasıya kadar ilgileniyorlar, sonra ne arayan ne soran oluyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Bugün ben gidince çözdüler durumu Seda'cım, yoksa hep beraber gidecektik :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten öyle Pinky'cim, neyse çözdüm bugün mevzuyu da bitti gitti:)