http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Ekim 2010 Perşembe

89 TL'YE PIERRE CARDIN TAKIM ELBİSE!

Büyükçekmece’de Aymerkez’in bahçesinde kurulan fırsat çadırında Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. ürünlerinin geçmiş sezon ürünleri çok cazip fiyatlarla satılıyor. "Nedir fiyatlar" diyecek olursanız, Kutu çadırdan bildiriyor: Kadın-erkek takım elbiseler 89 TL, kabanlar 59 TL, gömlek ve trikolar 19 TL, pantolonlar 39 TL, ayakkabılar da 59 TL'den başlıyor. Çadır, Ocak 2011 sonuna kadar açık kalacak. "Orası nerede?" diyenler tık'ınız...

6 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

woww çok güzel haber teşekkürler http://stilsahibibayanlar.blogspot.com/

Damlo dedi ki...

orası nerede dicektim tam :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Stil Sahibi Bayanlar:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hohohoyt, iyi ki yazmışım:)

sedaca dedi ki...

Damlocan, ben orada oturuyorum, inan bana orası nerede diye sorulacak yerde, Allahın unuttuğu yer diyorum ben bazen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

O kadar uzak mı yahu :)