http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ekim 2010 Salı

ANA YEMEK+TATLI+SINIRSIZ ŞARAP 35 TL!

Neden bilmiyorum, burayı da kampanyasını da çok seviyorum ben. Geçen sene başlamışlardı, hala devam ediyor. Palma d'Oro'dan bahsediyorum. Bağdat Caddesi'ndeki Boyner'in sokağından girin, sahile doğru dümdüz yürüyün, sağınızda kalıyor... Burası Özilhan ailesinin eski köşkü, şimdi ise restoran olarak faaliyet gösteriyor. Pazar, Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe günü mönüde seçtiğiniz Felicita (mönüde üzeri yeşil renkle boyanmış) ibareli et, tavuk, pizza veya makarnadan oluşan bir ana yemek, bir tatlı ve sınırsız Kavaklıdere şarabına kişi başı 35 TL ödüyorsunuz. Afiyet şeker olsun...

12 yorum:

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Kutu hoşdönmüşsün :)

ikiz Bebek dedi ki...

kutum kutum canım kutum, hoşşşgeldin hemde hoşşşş.

pommeler dedi ki...

kutu gelmiş hoş gelmiş
cok yakın bi arkadaşım
yandaki apartmanda oturuyordu
geçen seneye kadar
anılarım canlandı :D

tuku dedi ki...

kutucuuuuumm hoşgeldinnnn
kampanyaları sende duymayı özlemişim çok

Damlo dedi ki...

zınırsızzzz mı? uuu

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten hoş döndüm Ata:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah İkiz Bebek'cim sen yok musun sen:)))
Hoşbulduk hem de çok bulduk :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pommeler'cim, hoşbulduk... Hehehe, post'un böyle bir faydası da olmuş ne güzel :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tuku'ların güzeli, ben de kampanyayı yayınını özlemişim valla:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle Damlocan, "Garsonnn şarap" demene gerek kalmıyor, anında masaya karafla servis yapıyorlar :)

ikiz Bebek dedi ki...

ehe ehe halen çok mutluyum, geri geldiğine :)

not:sabaha kadar sana hoşgeldin yorumu yazacak olan şaşkın ikizbebek

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne kadar çok özlemişim meğerse hem sizleri hem blog'u, ben de çok mutlu oldum geri geldiğime :D