http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Ekim 2010 Salı

AYDA 340 TL'YE SIFIR OTOMOBİL FIRSATI!

Nissan Micra denilince nedense benim içim pır pır ediyor. Ayda 340 TL taksitle buna sahip olma fikri de aynı şekilde sizde de böyle bir pır pıra neden olabilir diyerekten bu post'u yazıyorum. Anahtar teslim fiyatı 26 bin 990 TL. Aylık 340 TL taksit seçeneğinden yararlanmak içinse 10 bin TL peşin ve 9 bin 447 TL balon ödeme yapmanız gerekiyor. Hem otomobille hem de kampanya ile ilgili detaylı bilgi için tık'ınız.

6 yorum:

çiğdem dedi ki...

Bu araba ilk çıktığında alacaktım... Fiyatı da inanılmaz uygundu... Ancak yedek parça fiyatlarını duyunca şok olmuştum... Diyelim farınız kırıldı ve orjinal far taktıracaksınız ilk çıktığı sene 1000 Tl idi.... Acaba şimdi kaç paradır ?!?!?
Ama çok şeker bir araba :))

sedaca dedi ki...

tam da otomobil istiyorken bu post yapılır mı be kutucum :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Çiğdem'cim ben anlamıyorum bu yedek parça işlerinden, kampanyayı veriyorum ya gerisine karışmıyorum:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak işte otomobil alasın diye yapıyorum Seda'cım:D

y.g dedi ki...

bir gün motor kampanyası verelim yani motorsiklet tabi.

araba bize ters.

Bellek Kutusu dedi ki...

Olur tabii de ama dikkatli kullanalım lütfen, İstanbul trafiğinde motosiklet pek tehlikeli :(