http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Ekim 2010 Cuma

AYDA 430 TL TAKSİTLE EV AL, OTURDUĞUN YERDEN FENERBAHÇE ANTREMANLARINI SEYRET

Kredi kartıyla 777 TL peşinat vererek, ev sahibi olabiliyorsunuz, ayrıntılar cumaya demiştim. Ha işte, detaylar belli oldu hemen söylüyorum. Teknik Yapı'nın Samandıra'da inşa ettiği yeni projesi Evora'da taksitler 430 TL'den başlıyor. 432 daireli projede, havuz, fin hamamı, basketbol sahası, tenis kortu, paten alanı, yürüme yolları bulunuyor. Projede tamamı 475 araçlık kapalı otopark yer altına inşa edilecek. Ayrıca her dairede Vitra veya muadili bir marka seramik, Artema veya muadili bir marka armatürler, Siemens veya muadili marka ocak, fırın, bulaşık makinesi ve davlumbaz ile Franke veya muadili marka eviye kullanılacak. Unutmadan, satışlar bugün başladı. Daireler 77 bin 700 TL'den başlıyor. Detaylar için tık'ınız.

7 yorum:

sedaca dedi ki...

hhahaha bu firma senin bu başlığı kullanarak kampanya yapsa dairelerin hepsini satar :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe:))) Proje, tesislerin tam dibinde, bir Fenerbahçeli daha ister ki:D

y.g dedi ki...

gel gör ki ben gsnin yeni stadının orda oturuyorum bu da bana işkence.

acaba buraya mı taşınsam?

Seni Keşfettim dedi ki...

harikaymış bu sende fb'lisin demek kutu

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu projeyi düşün sen Y.G :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Seni Keşfettim, evet Fenerbahçeli Kutu'yum ben:D

Bart dedi ki...

meşale, bazuka, füze ve bilumum su kutusu ile oraya yeleşiyorum Kutu, merak etme ...

b.b.s (anti-febe)