http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ekim 2010 Salı

EN TIRAŞ HABERİ YAZ, BARCELONA-REAL MADRID MAÇINI YERİNDE İZLE


Kes tıraşı deme, okumaya devam et... www.entirashaber.com adresinde ve aynı adlı Facebook uygulamasında yer alacak, eğlence amaçlı yazılmış komik tıraş haberlerin, ziyaretçilerinin katkıları ile online olarak –Facebook, twitter, mail aracılığıyla- en fazla paylaşılan ilk 10 tanesi, jüri değerlendirmesine alınacak ve 1. gelen haberi yazan kişi ile beraberindeki bir kişi 27-29 Kasım tarihlerinde, Barcelona-Real Madrid maçını izlemek üzere Snob’un davetlisi olarak Barcelona’ya gidecek. Yarışmadaki 2.’lik ödülü Sony Playstation 3 olacak, seçilen haberlerin dışındaki ilk 50 haberin yazarlarına da Snob’tan Üçlü Set hediye edilecek. 15 Eylül-15 Ekim 2010 tarihleri arasında geçerli olacak yarışmaya katılan tıraş haberler, Mizah Yazarı Vedat Özdemiroğlu, Karikatürist Suat Özkan, Karikatürist Birol Bayram, lig Radyo Genel Müdürü Mehmet Ayan ve Pinkar Firma Yetkilisi İzzet Pinto’dan oluşan bir jüri tarafından değerlendirilecek. Hadi bakalım, hayırlı tıraşlar...

8 yorum:

Damlo dedi ki...

allahım bu kim? kimsin seğğğğğn!

Tibetin annesi dedi ki...

Allah'ımmmmmm! doğru mu görüyorummmmm! Kutucum, canımmmmm! döndün müüüüü???? :))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bilmiyorum Damlocan :)

Döndüm Tibet'in Annesi:D

YILDIZ dedi ki...

Aman efendim kimleri görüyoruz.Bir yararlı kutu,bir özlenen kutu,bir fikir fayda ofisi kutu dönmüşşşş!

Özledik seni kutucummmm yahu;))

Pinky dedi ki...

iyi ki geldin Kutucuuumm :D çok özlemiştik seni. ya evde yoksaaan diye üzgün üzgün girip volta atıyordum tükkanda. ohh tükkan açıldı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ay ben şimdi şımarırım bak Yıldızım Kelebeğim:)) Ben de sizleri özledim:D

Pinky'lerin en pembesi, geldim sonunda, artık tükkanda hep beraberiz:)

çiğdem dedi ki...

Şu barcelona maçını yerinde şeyretmek için neler yazardım ama basın bülteni yazmaktan beynim sulandı :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ha bi gayret, şimdi sakin kafayla yazarsın sen Çiğdem'cim:)