http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Ekim 2010 Cuma

ÜÇÜ BİR ARADA FORMÜLLE ZAYIFLAYIN

Önce Oburcan.com'a giriyoruz, buradaki fotoğraflara güzel bir tabloymuş gibi iç geçirerek bakıp (iyi ki eski iştahım yok yanmıştım ki ne yanmıştım!) ardından haberi okumaya devam ediyoruz. Hooopp, burayı okuyacaksınız, kendinizi kaybetmeyin hemen! Kasım ayı boyunca sürecek olan bu kampanyada Voit koşu bandı alana terleme eşofmanı, rocket ve adım sayar hediye ediliyor. Benim gibi spordan uzak bünyeler "Rocket nedir ki?" diye sorabilir. Efendim kendisi mekik çalışma aleti olup karın bölgesine direkt çalışıyormuş. Bu 'üçü bir arada' kampanyasıyla forma girmek isteyen sportif blogcan'lar tık'ınız.

4 yorum:

nihalasli dedi ki...

ne guzel bir kampanyaymis bu.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de beğendim Nihalaslı :)

Oburcan dedi ki...

Kampanyayı ben de beğendim.Önce oburcan.com,sonra koşu bandı,kilo hedefine ulaşana tekrar oburcan.com olarak düzeltilmesini teklif ediyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:)) Tamamdır