http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ekim 2010 Cuma

VERGİ DAHİL YURTDIŞINA 49.99 EURO'YA UÇMAK İÇİN BEŞ GÜNÜNÜZ VAR

Gerçi öğlen oldu ama ben güne böyle başladım, hala da bu moddayım, hava böyle rezil gibi olunca içimdeki 'Gotik'i engelleyemiyorum ne yapayım:) Her şey dahil yurtdışına 49.99 euro'ya bilet almak mümkün mü? Evet, mümkün. 1 Kasım 2010–28 Şubat 2011 tarihleri arasında yurtdışına çıkmayı düşünenler, 7-12 Ekim 2010 tarihleri arasında www.flypgs.com’dan alacakları biletlerle, uçuşlarını herşey dahil 49.99 euro’dan başlayan fiyatlarla yapabilecek. Uçuş dedim de aklıma geldi... Akşamı beklemeden söyleyeyim gitsin en iyisi... (Şimdi gözlerimi devirdim, bacaklarımı parantez yaptım, işaret parmaklarımı birleştirip, omuzlarımı düşürdüm.) Diyeceğim şu, ben bu gece gidiyorum. "Üç gün önce geldin, şimdi nereye arsız yüzsüz Kutu" diyebilirsiniz ki hakkettim:) Madrid-Toledo-Segovia yapıp geliyorum. Çarşamba görevimin başındayım. Hatta yedek birkaç post bile gireceğim bugün, ben yokken dükkan açık kalsın diye. İş gezisi olmadığı için ceza indiriminden de yararlanamıyorum, tüh:D

6 yorum:

Melih Carter dedi ki...

ben de 1 ay once Madrid- Segovia-Alcala de Henares yapmistim, ozellikle Segovia ya hayran kalicaksin!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

aaa süper... Beni de Toledo konusunda çok gaza getirdiler ama bakalım... Gerçi yağmur varmış şansıma, pöf!

görkisan dedi ki...

ayy gule git gule gel kutucum, anlat oralari bizde de var oyle bi plan, surunen balayı adina :)

y.g dedi ki...

hayatımda şöle bişiy yaşayamadım ben mi bulamıyorum abi alamanyaya gittim ya da x ülkeye uçak bileti 50 tlye geldi yok 100e geldi ben nerden baksam hep 10 katı ...

nerden buluyosunuz arkadaşım bu biletleri tövbe tövbe...

Bellek Kutusu dedi ki...

Aralık ayında bunların yine bir Puente'si var, kaçırmayın Görkemsan:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ama yani Y.G, aylardır Bellek Kutusu bu fırsatları duyurmuyor mu?:)
Görkemsan'a dediğim gibi, Aralık ayında yine çok ucuz bir dönemleri olacak, aklında olsun:)