http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Kasım 2010 Cuma

19.80 TL'YE ORGANİK BEBEK KIYAFETİ

Mevzu organikse bence kimse Tanya'nın eline su dökemez. O kesin bu markayı biliyordur ama ben daha yeni keşfettim. Belki çiceği burnunda annelerin ve Kelebeğimin dikkatini çekebilir diye yazıyorum. Mollis Organic Life, bebek çamaşırlarından yetişkin iç çamaşırlarına, hamile giysilerinden loğusa giysilerine, erkek boxerlerinden pijama takımlarına kadar 32 ayrı model hazırladı. Sadece kumuşlar değil, düğmeden ipliğe, etiketten lastiğe kadar tüm aksesuarlarda da yine organik ürünler kullanılmış. "Fiyatlar nedir?" derseniz bebek atlet 19.80 TL, uzun kollu body 25.80 TL, zıbın body 31 TL. Ürünlere ve fiyatlarına bakmak isterseniz tık'ınız.
Not: Yatmadan önce ne yiyip içtiysem artık birkaç gece önce rüyamda ikizlerimin olduğunu gördüm. Enteresan olan ikiz sahibi olmam kadar o ikizlerin şimdi kazık kadar kızlar olan Mary Kate ve Ashley Olsen olmalarıydı! Ne anlama geliyor bilmiyorum ama ben de Cazibe gibi diyorum, "Hayıra karşı, hayıra karşı!"

3 yorum:

Pinky dedi ki...

aman o nasıl rüyaymış öyle Kutucum. gerçi küçükken sevimlilerdi de büyüyünce bi garip oldular Olsen kardeşler :) hayra karşı Cazecim ayh Kutucum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim nerelerdesin sen, kayıp ilanı verecektim en pembesinden:)
Hakikaten ya ne acayip rüyaydı:D

Tanya's dedi ki...

Kutuuu,,

Ahahah rica ederim, organik konusunda sende fena değilsin baksana.

Hmm popo acıkta mı kalmış ne?