http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Kasım 2010 Pazartesi

BEDAVA UÇAK BİLETİ NASIL KAZANILIR?


İşin sırrını anlatıyorum. 1 Kasım-31 Aralık tarihleri arasında Pegasus Kart alan yeni Pegasus Kart sahiplerine; Mart sonuna kadar yurtiçi veya yurtdışı tek yön uçak bileti bedava veriliyor. Ancak diyor ve kampanya ile ilgili detayları vermeye devam ediyorum. Kampanya belirtilen tarihler arasında Banka'dan ilk kez Pegasus/Pegasus Üniversiteli asıl/ek kart alan yeni kredi kartı müşterileri için geçerli. Kampanya hediyesi olan 1 adet tek yön uçak bileti, Pegasus Havayolları'nın tüm yurtiçi/yurtdışı tarifeli seferlerinde kullanılabiliyor. Kazanılan biletlerin 31 Ocak 2011'e kadar düzenlenmesi gerekiyor. Kampanya seyahat tarihi 31 Mart 2011'de sona eriyor. Unutmadan yılbaşı ve bayram dönemleri kampanya dışında (12-21 Kasım, 29 Aralık-3 Ocak). Alınan kart 30 Eylül 2011'e kadar müşteri isteği ile kapatılır ise 60 TL ceza ücreti yansıtılıyor. Hayır mevzuyu bilin de sonra şikayetlerinizi Ali Sabancı yerine bana bildirmeyin diye baştan peşin peşin söylüyorum!

4 yorum:

y.g dedi ki...

süper kampanya bence kaçmaz kredi kartına sana beleş uçuş veriyor.

31 marta kadar da bir h.sonu uç viyanaya gel yahu daha ne...

Bellek Kutusu dedi ki...

Bir uçak biletine millet kredi kartı sahibi olsun diyorsun yani:)

y.g dedi ki...

kredi kartını alsın da kullansın demiyorum ki alsın uçsun sonra da kırsın :)

Bellek Kutusu dedi ki...

:)))