http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Kasım 2010 Çarşamba

HEM KARI HEM DE KENDİ TATLI İŞ FİKRİ!

Ne zamandır Finans Caddesi'ni kandırmaya çalışıyorum bu işi yap diye... Maksat 'hamili kart yakinimdir' kadrosundan dükkana çöreklenip, "Beyaz çikolataların hepsi benim, bitter'leri sen al" yapmak... Gevezeliği bırakıp sadede geliyorum. Çikolata Fabrikası'nın kurucusu Berrin Gürcan bayilik veriyor. Anahtar teslim kiosk'un franchise bedeli 40 bin TL. El yapımı çikolata işinin yatırımcılara bıraktığı kar oranı ise yüzde 50-70 arasında değişiyor. "Bu iş ağzımı sulandırdı" diyenler, detaylı bilgi için tık'ınız.
Not: Abbas yine yolcu... Bu kez TC sınırları içindeyim neyse ki... Kars'a kadar gidip geliyorum. Cuma görevimin başındayım. Madem sevmişsin, bu da senin için...

7 yorum:

tuku dedi ki...

kutucum benim iyi yolculuklar sana,. birde fizy'de şarkıyı dinlerken Atatürk'ü koymuş tüylerim diken diken oldu.

çiğdem dedi ki...

Valla agizmin suyu akti:) Cikolar ne guzel gozukuyor ole.... Sarki ve Aataturk resmi benim de dikkatimi cekti ve cok hosuma gitti...Gule gule git gel kutum....

PS: Bu arada Neler oldu bir bilsen??? Malum kisi beni aradi ve baya bir kotu konusma gecti aramizda....

Tibetin annesi dedi ki...

ben yemekten satamam onları :P

Seni Keşfettim dedi ki...

Tibet'in annesine katılıyorum bende yemekten satamam :)

y.g dedi ki...

ilk a nın üstünde apostrof olmayınca 3 kere okumak zorunda kaldım :)

apostrof yazmayalı 20 sene olmuştu iyi oldu...

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkür ederim Tuku'cum:)

Evet görüntü nefis Çiğdem'cim:)

oh ohhoo Tibet'in Annesi hemen baştan niyetimizi belli etmeyelim;)

Seni Keşfettim, çikolataları yerseniz ne satacağız peki? :)

Olur öyle şapka kazaları:)

finans caddesi dedi ki...

Aaah parayı bulsam kaçırmayacağım fırsatı ama maalesef sermaye yetmiyor...