http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Kasım 2010 Pazar

DÜDÜKLÜ TENCEREDE İNDİRİM VAR!

En korktuğum mutfak alet edavatlarının içinde liste başı kendisi... Bilinçaltımda ne yatıyor bilinmez ama itiraf ediyorum korkuyorum işte, ne yapalım... Olur da evdeki düdüklüyü yenilemek isterseniz aklınızda bulunsun, Ar Yıldız, 7 litrelik Flamingo Prestige düdüklü tencerenin fiyatını 270 TL’den 199 TL’ye, 5 litrelik versiyonunu ise 255 TL’den 188 TL’ye indirdi. İndirim ilginizi çektiyse Tepe Home, YKM ve züccaciyelerin yolunu tutmanız gerekiyor.

2 yorum:

çiğdem dedi ki...

Valla benim urunlerimde Ar Yildiz ve inanilmaz memnunum... Almak isteyenlere duyurulur.... Bosuna buyuk markalara para vermeyin derim :)

Kutucugum yine harika bir haber yapmissin ben de harika bir yorum yaptim :) hihihihi....

Seni hafta ici uygun bir vakitte arayacagim o zaman....

Bellek Kutusu dedi ki...

Hımm, ben anlamıyorum bu züccaciye işlerinden Çiğdem'cim, sen iyi diyorsan vardır bir bildiğin, ne diyeyim:)
Ne zaman istersen;)