http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Kasım 2010 Salı

İNGİLİZCE KURSUNA GİT, IPHONE, BLACKBERRY VE BİLGİSAYAR KAZAN!

Eğer bu sabah 7:55 itibarıyla Mali'nin "Benim acil başka bir toplantıya gitmem lazım, şirketteki toplantıya benim yerime sen girer misin?"telefonuyla uyanmama rağmen şu saate kadar hala sinir küpü olmadıysam nedeni içime Polyanna kaçması değil bilakis bir ay arayla ikinci kez gribe yakalanmamdır. Zira şu an değil birine çemkirmek, parmağımı bile zor kıpırdatıyorum (Bakın siz fırsat haberlerini okuyabilin diye ne fedekarlık yapıyorum, öhöm öhöm). Oxford House College'de genel İngilizce, yoğun İngilizce, Toefl, IELTS, mesleki İngilizce, iş İngilizcesi gibi programlardan dilediğinize katılabiliyorsunuz. Sınırsız online eğitim hakkı, 3 hafta yurtdışında eğitim, ücretsiz yurtdışı eğitim ve kariyer danışmanlığı, Tüm sosyal etkinlik ve organizasyonlara ücretsiz katılım, tüm eğitim materyallerini ücretsiz alma ve ISIC-Uluslararası Öğrenci Kartı (18-35) haklarına sahip olabiliyorsunuz. Ayrıca "Oxford House Club Card" alanlara netbook, iphone ya da BlackBerry hediyelerinden biri veriliyor. Benden söylemesi...

5 yorum:

tuku dedi ki...

Bu kurs istemeyesin bile varsa öğretir yabancı dil:))

tuku dedi ki...

Nasıl devrik bir cümlesin sen, önce türkçe kursuna gitmeliyim:P

çiğdem dedi ki...

Kutum geçmiş olsun....
Bu hastalığın en iyi ilacı tavuksuyuna şehriyeli çorba ve devamlı yatmak :)
Birde hergün ımuneks alacaksın....
Ben iki yıldır alıyorum ve çok faydasını gördüm...

Çok öperim ben kutucuğumu ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Çiğdem'cim, anne Kutu zaten besiye alacakmış beni, kesin mönüde vardı tavuk suyuna çorba;)
mucukkkkkk

Bellek Kutusu dedi ki...

Anladım ben Tuku'cum don't panic:D