http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Kasım 2010 Salı

İŞTE İTİRAF! GALİBA AYAĞIMI SÜRTTÜM!

Kutu'nun yakın takipçileri iyi bilir... Temmuz ortasında "Ay bana bir haller oluyor" diyerek, dükkanı kapatıp gitmiştim. İşte o günlerde Kosova'da Priştine-Prizren hattında fink atarken (Bu arada Kusturica'nın filmlerindeki bütün o fantastik karakterler, başta şoförleri olmak üzere gerçek, bizzat şahit oldum!), galiba farkında olmadan ayağımı sürtmüş olmalıyım ki geçen hafta Tiran'ın üzerine şimdi de Üsküp'e gidiyorum. Paniğe mahal yok, cuma günü görevimin başındayım. Bu arada pazar akşamı Palma d'Oro'da kafa göz yara yara Makedonca konuşmaya çalışan çekirdek Kutu ailesiydi. Zira Baba Kutu, Vodina geçmişine ithafen öğrendiği birkaç kelimeyle Kutu'ya hava atıyordu. Hele bir gidip geleyim, göstereceğim ona hava nasıl atılıyormuş!

Not: Pati fotoğrafı şuradan.

10 yorum:

Pinky dedi ki...

galiba leyleği balkan semalarında gördün sen :) Hayde bre Kutucum sağlıcakla gezesin gelesin.

Bellek Kutusu dedi ki...

Hamili leylek yakinimdir Pinky'cim;)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Güle güle git ve gel kutucum. Babalar öyle hava atarlar arada eksik olmasınlar, sen yine döndüğünde havasını bozma :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Doğru söylüyorsun Aylinim:)
Öperim

ikiz Bebek dedi ki...

sağlıkla git sağlıkla gel kutum.
Bu arada bu leyleği bir görürsem :)

Yeşim dedi ki...

Daha karpuz kesecektik :) Güle güle git gel Kutu'cuğum :) İyi eğlenceler...

Nihan SARI dedi ki...

sağlıkla...:))

y.g dedi ki...

bizde nereye sürtünsek acaba süper iş bu işin ayrıca ne iş bu iş?

uçak korkumu düşünerek ben sevemem ama bu kadar gezmeli de güzel iş.

sağlık sıhhat dileriz :)

Damlo dedi ki...

o diil de asistanın olmaya razıyım, kuruş istemiorum :D

çiğdem dedi ki...

Kutucuğum özledim ben seni :))
Hergün bilg. açar açmaz senin sayfan olmazsa olmazlarımdan... Bunu biliyorsun...
Hadi gel artık... Bir kahve içelim... Konuşalım gülelim :))