http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Kasım 2010 Salı

KİLOSU 7 TL'YE EVE TESLİM SU BÖREĞİ!

Bayramı evde geçireceklere, eş dost ziyaretine gideceklere duyurulur... Cebinizi düşünen Kutu, bir hesaplı öneriyle daha karşınızda. Sini Börek, kilosu 7 TL'ye su böreği satıyor. Sadece su böreği yok, kol böreği, Boşnak böreği, baklava çeşitleri... Daha fazla ağzınızı sulandırmayayım, liste uzayıp gidiyor böyle... Üstelik tepsiyle ücretsiz kapıya teslim ediyorlar. Fiyat listesi şurada. Lezzeti nasıldır bilmiyorum, ilk fırsatta iş yerine söyleyip bir deneme yapmayı düşünüyoruz. Sizin de aklınızda olsun... Sipariş vermeyi düşünen olursa adres burada var.

3 yorum:

serap dedi ki...

ben daha önce sini börekten çocuklarımın sünnet mevlidi için sipariş vermiştim hem böreği hem baklavası harika kesinlikle herkesten tam not aldı tavsiye ederim

serap dedi ki...

ben daha önce sini börekten çocuklarımın sünnet mevlidi için sipariş vermiştim hem böreği hem baklavası harika kesinlikle herkesten tam not aldı tavsiye ederim

Bellek Kutusu dedi ki...

Memnun kalmana sevindim Serap, ilk fırsatta deneyeceğim ben de:)