http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Kasım 2010 Pazar

UÇA UÇA NISSAN QASHQAI KAZAN!

Kars'tan döndüğüm gün Atatürk Havalimanı'na araç göndermeyi unutup beni orada bırakan, bütün cumartesi günümü üzerime yığdıkları işle heba etmeme neden olan ve yetmezmiş gibi pazar sabahı köründe kalkıp ekstra siparişleri ile beni kudurtan sevgili iş arkadaşlarım... Haber bültenlerinin bayram klasikleri arasına giren 'acemi kasap doğradı' konulu caps'in başrol oyuncusu olmama az kaldı. Bilginize... Ne diyecektim ben? Sinirden unuttum... Ha tamam... İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’ndan 10 Kasım 2010-10 Şubat 2011 tarihleri arasında uçan yolculardan bir talihli 2011 model Nissan Qashqai kazanma fırsatı yakalayacak. T.C. vatandaşı yolcular, İSG Giden Yolcu Katı İç ve Dış Hatlar Kara ve İç Hatlar Hava tarafına kurulacak olan kampanya katılım standlarına gelerek, uçağa biniş kartlarını ibraz ederek stand görevlilerinin vereceği çekiliş kuponunu alabilecekler. Yolcuların, kupon üzerinde ad, soyad, yaş, adres, telefon, uçuş numarası ve uçuş tarihi bilgilerini eksiksiz olarak doldurmaları gerekiyor. İSG yolcusu, iki parçadan oluşan bu kuponun bir bölümünü daha önceden noter tarafından kapatılan kutuya atacak; diğer kısmını ise muhafaza etmek üzere teslim alacak. Giden Yolcu Katı İç ve Dış Hatlar Kara ve Hava tarafında gezici elemanlar tarafından standa uğrayamayan T.C. vatandaşlarına, uçağa biniş kartlarını ibraz etmeleri halinde üstü kapalı kampanya katılım kartı verilecek. Yolcular, kampanya katılım kartının üzerinde bulunan şifreyi ad, soyad, yaş, adres, telefon, uçuş numarası ve uçuş tarihi bilgileri ile birlikte www.sabihagokcen.aero/cekilis adresindeki forma giriş yapmak suretiyle çekilişe katılabilecekler. Her biniş kartı ile bir başvurunun yapılabileceği kampanyanın talihlisi 08.03.2011 tarihinde noter huzurunda yapılacak bir çekilişle belirlenecek. Çekiliş sonucu 25 Mart 2011 tarihli Radikal Gazetesi’nde yayınlanacak. Şimdiden bol şans!

2 yorum:

y.g dedi ki...

havaalanlarından uçakdan nefret ediyorum sadece tatili seviyorum.

hep sorunlarla dolu uçak yolculukları samimiyetsiz yerler.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sana uçakları sevdirmenin bir yolunu bulmak lazım Y.G:)