http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

17 Kasım 2010 Çarşamba

% 16 İNDİRİMLİ OTOMOBİL! DAHA NE OLSUN!

Orta 1 veya 2'deydim sanırım annem "Ben otomobil aldım" diyerek eve geldiğinde... (Ali Ağaoğlu'yla bir akrabalığımız yok ama bu 'Ben yaptım oldu' tavrı aile kadınlarının genlerinde olan bir durum...) Takdir edersiniz ki annemin bu huyunu bilen ama konudan bihaber Baba Kutu ve ben için bu çok şaşırılacak bir şey değildi... Annem okuldaki İngilizce öğretmeni arkadaşı Nurten Hanım'ın arabasını satın almıştı, yeşil bir Renault 12! O tarihten günümüze babamın ne ehliyeti ne de otomobille ilgisi oldu... Trafikte gelene geçene söylenmek dışında... Ta ki geçtiğimiz hafta bir projeyle ilgili konuşurken, "Düşündüm de ben en iyisi bir ehliyet alayım, şantiyede ben kullanırım otomobili" diyene kadar... Dikkatinizi çekerim yaş 62! Bunca yıl durup birden alevlenen bu otomobil aşkının Kutu Ailesi'nin kadınları tarafından geri püskürtüldüğünü söylememe gerek yok sanırım. Sizin de niyetiniz varsa bu kadar çok beklemeyin. Çünkü Fiat Otomobil ve Fiat Ticari Araçlar, yüzde 16’ya varan indirimlerin sunulduğu ve tüm Türkiye’de geçerli olan Autoshow Fuarı kampanyasını 30 Kasım’a kadar uzattı. 6 bin TL’yi aşan indirimlerin olduğu kampanya kapsamında Fiat Linea 26 bin 145 TL; Albea Sole 21 bin 100 TL; Fiat Punto Evo 24 bin 989 TL; Yeni Fiat Fiorino 19 bin 300 TL; Yeni Fiat Doblo ise 22 bin 510 TL’den başlayan fiyatlarla satılıyor. Meraklısı tık'ınız.

Hiç yorum yok: