http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

29 Ağustos 2011 Pazartesi

BEN BÖYLE AŞKIN IZDIRABINI...


Dedim ama değil mi? Bak buraya yazıyorum, WordPress bir yamuk daha yaparsan 'Babaevi Blogger'a geri döneceğim diye... Yemeyip içmeyip Cidde'de sabahın köründe kendini oyalayacak başka bir şey bulamayan bir manyağın hackercılık oynaması yüzünden Bellek Kutusu deneme tahtasına dönmüştü. Ben de ne yaptım? Son 10 ayın arşivini WordPress'te bırakıp, arkama bile bakmadan an itibarıyla Blogger'a geri döndüm. Burada yerimiz dar kusura bakmayın ama en azından arka tampon-ön tekerlek oynamıyor! Oh be dünya varmış! Hadi bu da yeni günün ilk fırsatı olsun. İstikbal'de her 500 TL ve katlarıyla alışveriş yapanlara duyurulur... 1 çekiliş hakkınız var. Bu demek oluyor ki 1 ev, 11 otomobil, 111 iPad ve 211 LCD kazanabilirsiniz... Kutu'dan hatırlatması...

Hiç yorum yok: