http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Eylül 2011 Cuma

OTOMOBİLİN VARSA, İŞİNE YARAYACAK! İNDİRİMLİ AKARYAKIT KAMPANYASI!



İstasyon açılışlarında yüzde 25 indirimli akaryakıt satan ve diğer zamanlarda da yüzde 7’ye varan indirimler uygulayan FULL, pazar günleri yüzde 10’a varan indirim yapıyor. Eğer pazar günleri 02:00-14:00 saatleri arasında FULL istasyonlarına giderseniz, yüzde 10’a varan indirimle akaryakıt satın alabiliyorsunuz. Pazar gezmesini daha ucuza getirmek isteyenlere duyurulur...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu adamlar bana yakın seyrantepede ben kullanıyorum diğerlerine göre ucuz oldukları doğru ayrıca ben daha cok pos makinesi ellerinde oluyor onu seviyorum cıkıp da ödemek zorunda değiliz.

teşekkürler.

y.g

Adsız dedi ki...

aaa kutu salı günü seyircisiz maçı bayanlara bedava yaptılar ,sadece bayanlar giricek ve de cocukları...

ev ahalisi ile gidin hadi...süper....

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Hımm, akıllıca Y.G :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Biliyorum Y.G, bilmez miyim, yaptım plan:)