http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Eylül 2011 Perşembe

BANA AŞKIM DEME! MÜMKÜNSE HİÇ DEME!


En asabımı bozan şeylerin başında, bir hemcinsimin bana 'Aşkım' diye hitap etmesi geliyor. Hele sadece ve sadece iş için, o da kırk yılda bir telefonla görüştüğüm bir kadının ağzını yaya yaya bana 'Aşşşkııııımmmm' demesine ifrit oluyorum. Tamam sevgi kelebeği değilim ama bırak da illa o kelimeyi biri söyleyecekse sevdiceğim söylesin. Örnek sadece bununla sınırlı değil. Annemin bir arkadaşı da beni her gördüğünde 'Aşkıııımmmm' diye sarıp sarmalıyor. Tamam teyzecim beni seviyorsun ama inan ben bu şekilde sevilmek istemiyorum. Soru eki mu'nun bitişik yazılması kadar rahatsız oluyorum bu durumdan. Belki de bu sadece benim obsesifliğimdir kimbilir... Neyse gelelim sorumuza... "Bir günlüğüne helikopteriniz olsa ne yapardınız?" Momento’nun facebook ya da twitter sayfasından bu soruya cevap verenler arasından en çok ‘Beğen’ilen bir kişi Momento’dan ‘Aşk Paketi’ ya da ‘For Her’ paketi kazanacak. Momento ayrıca, bu soruya yorum bırakan herkese Momento paketlerinde indirim de hediye edecek. Katılmak için son gün 25 Eylül 2011. Momento, bir deneyim paketi. Yoga dersi, windsurf, paintball, butik bir otelde konaklama veya kukla atölyesi, cam kursu ve başka seçenekler de var. Aklınızda olsun.

8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ben de beni ilk defa görmüş, hiç tanımayan birinin "canım" demesine ifrit olurum!

Bellek Kutusu dedi ki...

Sibelcim, bu 'aşkım' ben de overdose etkisi yaratıyor, bildiğin gibi değil :D

ayşa dedi ki...

Bende sinir oluyorum hadi 'canım, tatlım' falan iyi de'aşkım, bitanem' sözlerini hemcinslerimden duymak garip geliyor. Acaba sevgilinisine ne diye hitap ediyor acaba bana aşkım diyorsa, o da ayrı bir merak konusu..

Bellek Kutusu dedi ki...

Ayşa, kesinlikle haklısın, aşkımı, tatlımı bize söyleyen, sevgilisine ne diyor gerçekten ben de merak ediyorum...

Adsız dedi ki...

aşkııııımmmmmm baksana banaaaaaa diye başlayan bir şarkı var bence o da yasaklansın...klip hakkında yorum bile yapamıyorum

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman hiç hatırlamayalım ağzımıza takılmasın boşu boşuna :)

Pinky dedi ki...

hii ben de ben de ifrit oluyorum ona. hatta koca koca teyzeler birbirine söyleyince daha çok acayip oluyor Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, bu daha bombaymış Pinkycim :D