http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Eylül 2011 Pazartesi

BENİM YILLIK İZNİM NASIL YALAN OLDU? 2 GECE 3 GÜN PARGA 99 EURO!



Bugün siz trafikle boğuşurken ben yan gelip yatıyor olacaktım güya... En azından dün akşam gelen telefona kadar ben öyle sanıyordum. Yıllık iznim 'acil durum' sebebiyle rafa kalktı. Haliyle ben de bugün sinirden titreyerek işe geldim. Özge'nin bugün benim için yaptığı yemeklere mi yanayım, yan gelip yatma planımın suya düştüğüne mi yoksa 2 gece 3 günlük 99 euro'ya bulduğum Parga turunun yalan olmasına mı? Malum içimiz dışımız dizi. Jolly Tur da gayet güzel düşünmüş, damat İbrahim Paşa'nın memleketi Parga'ya 'Muhteşem Yüzyıl' turları düzenlemeye başlamış. 29 Eylül'de bir tane var. Fiyatlar 99 euro'dan başlıyor. Tur kapsamında Selanik, Parga, İskeçe, ve Dedeağaç'ı görüyorsunuz. Benim gibi 'Helen Cumhuriyeti'ni çok seviyorsanız kaçırmayın derim. Meraklısı için turun detayları şurada.

2 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

üzüldüm Kutucum senin adına :(((

Bellek Kutusu dedi ki...

Sorma Sibelcim, bu yıl ikinciye aynı şey oluyor, çok asap bozucu :(