http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Eylül 2011 Salı

BİL BİLSEN BAŞIMA NE GELDİ...


Hasanpaşa'da Acıbadem dört yolun orada meşhur bir turşucu vardır, bilenler bilir... Yumurta, sarımsak, erik, bamya, akla hayale gelmedik her şeyin turşusu satılır ve enfestir. Dün Teyzoş gelirken, dünya kadar almış gelmiş. Hiçbir şeyi adabınla yemeyi bilmediğimden, haliyle bugün gözlerim sadece iki yeşil çizikten ibaret! Bildiğiniz Japon oldum!
Ne zamandır iş fırsatı yazmıyordum... Kendi işini kurmak isteyenlere duyurulur: Türkiye’de unlu mamüller sektörüne sunan Macaristan asıllı Fornetti, franchise bedeli olarak 11 bin euro ön bedel talep ediyor. Ortalama 30- 90 bin TL arası işletme sermayesi ile kurulan franchise mağaza, kendine özgün pişirme üniteleri ve doğal unlarında kullanıldığı hamurundan oluşan 80’den fazla ürün çeşidi satıyor. "Ben de patron olacağım" diyenlere duyurulur...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

süper güldüm turşusunu çıkardım diyosun yani hhahah

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle, gül sen, sabah halim daha gülünçtü, neyse şimdi biraz insana benzedim :)

Adsız dedi ki...

bende 1 kere günde 1 kere alınması gereken bir ilacı günde 3 kere alınca öle olmuştu yüzüm fatih ürek gibi olmuştu.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak bu kötüymüş işte...

Tiky web dedi ki...

Sevdiklerinize özel günlerinde en değerli ne alınabilir? Ya da eşinizi mutlu edebilmek için ne yapılabilir? Çok basit hemen http://www.robertopirlanta.com 'a gelin birbirinden güzel tektaş yüzükleri seçin beğenin sevdiklerinize unutulmaz anlar yaşatın.