http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Eylül 2011 Perşembe

ÇEK SENET İŞİNE GİRDİM!


Kutu'nun SPK'dan da ziyaretçileri var, başlığı okuyup "Ahanda seni enseledik sahte ikrazatçı" durumu olmasın lütfen. Mevzu şu aslında: Çek-senet işine girdim ve girdiğim gibi de çıktım! Geçen sene bir alacağım karşılığında, bizzat adıma 6 senet verildi. O senetlerin tahsilini toplam 9 ayda bağrış gürültü yapabildim. Son senedin tahsilinde ise tamamen Meralciğim sağolsun duruma el koydu. Çıtı pıtı halleriyle 'Hadi Kutu, şöyle yapıyoruz' diye bana yol yordam göstermese ben hala kahve falındaki balıkları (Kahve falı bilmeyenler için bkz: Kısmet var) kovalıyor olacaktım. Özetle, kendi hakkımı almak konusunda gerçekten içler acısı bir profil çiziyorum. Özetle 6 senedi toparlayana kadar göbeğim çatladı, bir de bu işi 'profesyonel' olarak yapanları düşünemiyorum bile! Bu arada, 15 Eylül 2011 gecesi saat 24.00’e kadar açık olacak So CHIC İstinye Park ve So CHIC Bağdat Caddesi mağazalarında aksesuarlar yüzde 50’ye varan indirimle satışa sunulacak. Aksesuar sevenlere duyurulur...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

istinye park da 24.00 e kadar açık kalmak için sebeb arıyor bıraksan 24 saat açık kalıcak shopping delileri

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Alın verin ekonomiye can verin durumu Y.G :P