http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Eylül 2011 Perşembe

ÇEKİRDEK AİLE HALLERİ... VOL I.


Çekirdek Kutu Ailesi, 3 kişiden oluşuyor. Baba Kutu yılın çok büyük bir zamanını yurtiçindeki şantiyelerde geçirdiği için haliyle bizim nüfus toplamı genel olarak 2! Şu sıralar evin toplam 5'e çıkan nüfusu ise herkes için baş döndürücü oldu. Örnek mi? Dün ateşlenip gözümü bile açamaz hale gelince işten erken çıkıp, kendimi eve zor attım. Dediğim gibi mevcut trafikten, benim işte zannedilirken aslında evde olduğum ve yarı baygın şekilde yattığım yaklaşık 3.5 saat sonra farkedildi! Şimdi anlıyorum kalabalık ailelerdeki kim kime dum duma hallerini... Bu arada Türkiye genelinde 800’ü aşkın Exper satış noktasında, 15 Ekim 2011 tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamındaki ürünler 799–1799 TL KDV dahil fiyat aralığında satışa sunulacak. Ayrıca vade farksız 3 ay ertelemeli 9 taksitle ödeme fırsatı da sunuluyor. Bilgisayar almayı düşünenlere duyurulur...

8 yorum:

Deniz dedi ki...

nasıl yaaaaaaa? Çok geçmiş olsun Kutucum?
Nüfusun geri kalanı kkim?

meral erdoğan dedi ki...

kutum nasil oldun?

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim Denizcim.
Babam burada, Defne'nin Annesi'nin annesi yani teyzem, bir de Merve biz de :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Meralcim, en iyi günüm bugün, toparlıyorum galiba :)

Deniz dedi ki...

Kutucuğumuzu ihmal etmesinler evdekiler:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hemen vicdan yaptım zaten Denizcim ;)

Çiğdem dedi ki...

Kutu'cum;

O gün senle konuştuğumda da sesin çok kötü geliyordu... Aman dikkat et... Bunun en iyi ilacı yatıp dinlenmek... Söyle evdekilere sana iyi baksınlar... Ya da sen bana gel bir güzel çorba yapayım bakayım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çiğdemcim, öksürük dışında gayet iyiyim artık toparladım:)
Çorba hakkım baki kalsın, nasılsa ben bütün kış defalarca hasta olacağım :D