http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Eylül 2011 Salı

EV ALANA MOBİLYA VE OTOMOBİL HEDİYE!


Annemin odasındaki küçük pufu kaplatacağız diye başımıza gelmeyen kalmadı. İş inada bindi, ayaklarımıza kara sular indi, sonuçta kendimiz yapmaya kalktık netekim beceremedik ve pufu çöpe atıp, gidip yenisini aldık. Bu arada benim şuursuz inadımın genetik kaynağının aslında yanı başımda olduğunu öğrenmiş oldum, zira Anne Kutu'yla ben yani iki sarı kafa yanyana gelince, inat konusunda çarpan etkisi yaratıyormuşuz, birinci elden örnekleme şansı bulduk. Garage Group'un Sancaktepe'deki Simplecity projesinden daire alan ilk 20 kişiye Citroen C3 2012 model otomobil hediye ediliyor. Evler de mobilyasından beyaz eşyasına halısından perdesine tam tefrişatlı olarak veriliyor. Daire fiyatları ise 268-540 bin TL arasında değişiyor.

2 yorum:

Çiğdem dedi ki...

Artık inşaat firmaları ev satmak için yanında promosyon olarak araba mı veriyorlar?? Çok ilginç valla....

Kutucum senin izin olayının yanmasına da üzüldüm:(

Bu arada ben neler yaptım bir bilsen !!! Yaptığım olayın Sonucunu bekliyorum artık.... Umarım sana güzel haberler veririm :))

Sanş dile bana....

Bellek Kutusu dedi ki...

Devir promosyon devri Çiğdemcim:))
Hımm, sanki tahmin ediyorum gibi ama dur bakalım, güzel haberlerini bekliyorum, bol şans ;)