http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Eylül 2011 Çarşamba

EVİN Mİ VAR, DERDİN Mİ? VAR OĞLU VAR!




Kendiniz oturacaksanız ev alın, kiraya veririm ben de rantiye olurum diye düşünmeyin, sinir stres olduğunuzla kalırsınız. "Amannn evin mi derdin var kuzummm" şeklinde şımarıklık yapacak değilim ama gördüm ki iyi niyet gösterdiğim şu hayatta ne varsa gelip köylü kurnazlığı olarak beni vuruyor. Bunun son halkası anladığınız üzere ev mevzu, özetle kiracı mağduruyum ve de pek sinirliyim...
Neyse siz yine de bana bakmayın, olur da yatırım için ev düşünürseniz 216 Sancaktepe Konutları’ndan peşin alım yapanlara yüzde 15’e varan indirim uygulanıyor. Yüzde 15’lik indirim sonrasında 112 metrekare 2+1 çatı dublesi daireler 168 bin TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor. Ayrıca kampanya kapsamında konut alanlara 5 bin lira değerinde Bosch’dan kombi, ocak, fırın, davlumbaz ve Vestel’den de klima hediye ediliyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aman evin mi var dertin var kuzumm diyesim var...

y.g

Adsız dedi ki...

dert değil derdin var

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman valla sinir oluyorum bu ev muhabbetine bildiğin gibi değil Y.G