http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Eylül 2011 Çarşamba

FRANCHISE BEDELİ ÖDEMEDEN YAPABİLECEĞİNİZ BİR İŞ 'BULDUM'



'Kamyonlar kavun taşır'ı, kızlarla kahve falı seansımızı iki dakikada katleden, Şile yolu gazisine ithaf ediyorum. Gelelim mevzumuza... Şimdi iş kurmak isteyip ancak bayilik bedeli ödemekten kaçınıyorsanız, bu haber işinize yarayabilir. 2011 sonuna kadar en az 4-5 şube açmayı planlayan BuldumBuldum.com, yatırımcılarından başlangıç ve royalty bedeli istemiyor. 29 Eylül–2 Ekim tarihleri arasında CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek olan 'Bayim Olur Musun? Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’nda BuldumBuldum.com’un yeri 1. Hol - G 111’de. Gidip detaylarını öğrenebilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şu tarz dükkanların hiç biri beni cezbedemedi ,tutmaz gibime de geliyor.

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

Eğlenceli şeyler satılıyor... Ne kadar para kazanırsın o ayrı tabi.