http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Eylül 2011 Pazartesi

KASEDİM VAR! KORKUYORUM REİS!

Örümcek denilince tek aklıma gelen "Bir gün baba örümcek duvara tırmanmış, yağmur yağmuş onu fırlatmış" diye başlayan ve bütün sülalenin ismini tek tek sıraladığım çocukluk şarkım. İşin kötüsü bir de bunun kasedi var. Hem de kuzende! Hayır anlamadığım insanı öldürmese de sakat bırakan o sesim, ne zaman kayda alındı, bunca yıl nasıl saklandı ve bir örneği niye bende yok bilinmez. Ama mazallah Erol Köse'nin eline düşerse, Hülya Avşar'dan daha beter madara olurum diye aklım çıkmıyor değil. Post'umuza konu olan örümcek ise iPad kullanıcılarını ilgilendiriyor. http://www.breffoturkiye.com/ sitesinde 89 TL’den satışa sunulan Spiderpodium Tablet’ler Ipad ve diğer tüm tablet bilgisayarlar düşünülerek tasarlanmış bir ürün. Ofiste, evde, otomobilde, şekilden şekile girmeden iPad kullanmanızı sağlamaya yarıyormuş. Meraklısına duyurulur...

8 yorum:

demet dedi ki...

kutunun bu halini daha çok seviyorum :D iyiki değiştirdiniz çok sevindim :D
bu kampanyayla bağımsız bir soru ama inci ayakkabının bir kampanyası varmış siz duydunuzmu? 10 yıllık ayakkabısını getirene yeni sezon ayakkabı veriyorlarmış..

Bellek Kutusu dedi ki...

Mecburiyetten değiştirdim ama beğendiyseniz mesele yok :)
Hiç haberim yoktu, güzel kampanyaymış, detaylarını öğrenir öğrenmez yazacağım, çok teşekkürler :)

Deniz dedi ki...

Heheeheee, dinlemek isterdim :)

defneyleyasamak dedi ki...

Bayılıyorum ben o albüme!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok feci Denizcim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

30 senede hiç mi terbiye olmaz bu ses Kuzen? :) Hep aynı berbatlıkta :D

Tibetin annesi dedi ki...

kuzen bir ara yayınlasınnnn! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Hehehe, fonda "İşte biz o gün tükeneceğiz" çalıyor Sibelcim ;)