http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Eylül 2011 Çarşamba

OPTIMUS'UN HASTAYIM... VAR MI İTİRAZ?


Benim bildiğim, sevdiğim, takdir etttiğim tek Optimus, Optimus Prime elbette... (Ben ne zaman büyüyeceğim? Hiçbir zaman!) Bir de Optimus'un telefonu varmış meğerse. Vodafone'un kampayasıyla 3 boyutlu telefon LG Optimus 3D, CepNet veya 1 GB’lık mobil internet paketlerinden birini tercih ederek, 24 ay kullanım karşılığında alınabiliyormuş. LG Optimus 3D, CepNet paketini tercih eden abonelere ayda 69 TL’ye, 1GB Mobil internet paketini tercih edenlere ise ayda 81 TL’ye veriliyor. Çok feci Transformers seyredesim geldi, tutmayın Kutu'yu...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yıllardır he mani bekliyorum o dönemin hepsi film oldu he man kaldı yahu...

y.g

Bellek Kutusu dedi ki...

He-man'i de çok severdim :)